Am6 lekt olie koppelingshevel

Bij de koppelingshevel van mijn am6 blok, van een Rieju, lekt er erg veel olie na even te hebben gereden. Ik heb de koppelingshevel, keerring en de krukaskeerring al vervangen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak is
 
Advertisement - register to remove this

Is de ontluchting van het carter / tandwielkast in orde . En geen ingelopen as , op de plek waar de keerring zit , geen speling op de as ( heen en weer )
 
Ik kan even het topic niet vinden, maar volgens mij is er in november of vorige maand ook dit probleem aan de orde geweest.
Groet,
 
Ik kan even het topic niet vinden, maar volgens mij is er in november of vorige maand ook dit probleem aan de orde geweest.
Groet,
Ik heb al eens een soortgelijk probleem gehad. Hierbij liep de olie er ook bij de overloop uit. Dit gebeurt nu echter niet. Daarbij was het probleem een lekke krukaskeerring en hierover heb ik toen ook een topic gemaakt. Dit is nu echter niet zo
Post automatically merged:

Is de ontluchting van het carter / tandwielkast in orde . En geen ingelopen as , op de plek waar de keerring zit , geen speling op de as ( heen en weer )
De brommer heeft 3000 km gelopen, de krukaslagers zijn dus nog als nieuw. De carterontluchting is vrij.
 
Back
Top