Am6 benzine komt uit overloop

Renzoooo

New Member
Hallo ik heb een peugeot xps met volledig std blok nu kwam er uit de overloop van de carburateur heel veel benzine maar als ik rij kwam er niks uit maar zodra ik stil stond begon alles eruit te stromen. Nu heb ik een polini cp 17.5mm gekocht maar nog altijd hetzelfde probleem.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou zeggen vlotternaald , maar als je een nieuwe gemonteerd hebt is het wel heel toevallig als je twee carburateurs hebt met dit euvel , maar ja wonderen zijn de wereld nog niet uit. En heb je een vacuum bediende benzinekraan ? Dan deze nakijken of vervangen , dan laat deze de benzine door bij stilstand , maar dan nog moet de naald hem afdichten.
 
Ja
Ik zou zeggen vlotternaald , maar als je een nieuwe gemonteerd hebt is het wel heel toevallig als je twee carburateurs hebt met dit euvel , maar ja wonderen zijn de wereld nog niet uit. En heb je een vacuum bediende benzinekraan ? Dan deze nakijken of vervangen , dan laat deze de benzine door bij stilstand , maar dan nog moet de naald hem afdichten.
ja ik heb een vacuum aangesloten op de carburateur
 
Hier zou hij niet door moeten lekken. Heb meerdere brommer s gehad met een handmatig kraantje en die nog nooit dichtgedraait.

Check even of je vlotter goed afgesteld staat en de naald nog goed afdicht
Post automatically merged:

Als je de carb met het vlotterbakje eraf op zn kop houdt zou de vlotter ongerveer waterpas moeten liggen en kan je als het goed is geen lucht door de benzine toevoer blazen
 
Back
Top