alu W of tp 70 ?

Next

Well-Known Member
lees het onderwerp

welke doet zn werk het best ?

in top, in koppel, in prijs, in toeren en als jullie nog wat meer weten mag je dat ook vertellen

btw , ik heb een mbk next (minarelli vert ac)
 
Advertisement - register to remove this

Volgende week heb ik een polini corsa 70 cc onder mijn yamaha BW's zitten met yasimuse carrera 16, en 17,5 mm carbu, ik laat het je weten hoe het er dan voor staat. Corsa moet goed zijn en niet duur, 199,- piek.
 
Opgestart door Yamaha BW's:
Volgende week heb ik een polini corsa 70 cc onder mijn yamaha BW's zitten met yasimuse carrera 16, en 17,5 mm carbu, ik laat het je weten hoe het er dan voor staat. Corsa moet goed zijn en niet duur, 199,- piek.



Yasimuse carrera uitlaat? Heu? Geen Yasuni?
 
Een W-poort, ookwel vlinderpoort is een soort van spijl in je uitlaatpoort die er voor zorgt dat je een grote uitlaatpoort hebt. De zuigerveren worden dan namelijk op de spijl gedragen, zodat je zuigerveren niet kapot klappen omdat ze in de poort komen!!! Greetz.
 
bart: jij hebt er WEINIG kaas van gegeten...

waarom zit er bij een uhm Cors geen spijl in??

uhm da ging nie zo goed
smile.gif


ff kijken of ik een plaatje heb

en een vlinder poort is zoals bij een evo en MHR dus 1 spijl in het midden, maar zeg maar is waarom er bij een corsa en MHR replica geen spijlen in zitten..

UHM tekening was mislukt
biggrin.gif
maaruh corsa heeft ook een ovale poort... zal ik het maar verklappen dan
biggrin.gif
als de breedte meer dan 70% is van de boring dan gaat je zuiger veer happen en moet er dus een spijl in om dat tegen te gaan...

maar ik heb een plaatje, wel niet al te duidelijk maar het moet ff

wpoort.jpg


edit nr 4 ofzo
smile.gif
: dit is een polini alu 70 W-poort voor piaggio LC

[This message has been edited by Ruud (edited 28 September 2000).]
 
Ruud, waarom een Corsa en MHR Replica geen spijl hebben. Gok: geen ovale uitlaatpoort? Niet nodig. En van jouw tekenkunsten heb ik helaas ook geen kaas gegeten, sorry ik kon het principe er niet uit halen, ik ben wel benieuwd!!!! Zo'n slecht idee was het nou ook weer niet! Greetz.
 
Back
Top