Volgende week heb ik een polini corsa 70 cc onder mijn yamaha BW's zitten met yasimuse carrera 16, en 17,5 mm carbu, ik laat het je weten hoe het er dan voor staat. Corsa moet goed zijn en niet duur, 199,- piek.
Opgestart door Yamaha BW's: Volgende week heb ik een polini corsa 70 cc onder mijn yamaha BW's zitten met yasimuse carrera 16, en 17,5 mm carbu, ik laat het je weten hoe het er dan voor staat. Corsa moet goed zijn en niet duur, 199,- piek.
Een W-poort, ookwel vlinderpoort is een soort van spijl in je uitlaatpoort die er voor zorgt dat je een grote uitlaatpoort hebt. De zuigerveren worden dan namelijk op de spijl gedragen, zodat je zuigerveren niet kapot klappen omdat ze in de poort komen!!! Greetz.
en een vlinder poort is zoals bij een evo en MHR dus 1 spijl in het midden, maar zeg maar is waarom er bij een corsa en MHR replica geen spijlen in zitten..
UHM tekening was mislukt
maaruh corsa heeft ook een ovale poort... zal ik het maar verklappen dan
als de breedte meer dan 70% is van de boring dan gaat je zuiger veer happen en moet er dus een spijl in om dat tegen te gaan...
maar ik heb een plaatje, wel niet al te duidelijk maar het moet ff
edit nr 4 ofzo
: dit is een polini alu 70 W-poort voor piaggio LC
[This message has been edited by Ruud (edited 28 September 2000).]
Ruud, waarom een Corsa en MHR Replica geen spijl hebben. Gok: geen ovale uitlaatpoort? Niet nodig. En van jouw tekenkunsten heb ik helaas ook geen kaas gegeten, sorry ik kon het principe er niet uit halen, ik ben wel benieuwd!!!! Zo'n slecht idee was het nou ook weer niet! Greetz.
Kijk Ruud, hier heb ik tenminste wat aan! Het is de eerste keer dat ik ook echt eens wat leer, het principe is duidelijk, en had het nog nooit eerder gezien! Greetz.