Mikkee.. GC Sjlet 20 January 2003 #1 weet iemand waar ik een alu rs demper kan kopen? @ schrootparts hebben ze carbon, ik meen dat er ook alu versies zijn? Joor heeft er nu 1 te koop, maar die is ws al verkocht. weet iemand waar ik die kan kopen, @ inet? bvd, grtz
weet iemand waar ik een alu rs demper kan kopen? @ schrootparts hebben ze carbon, ik meen dat er ook alu versies zijn? Joor heeft er nu 1 te koop, maar die is ws al verkocht. weet iemand waar ik die kan kopen, @ inet? bvd, grtz
F12 AC Upcoming talent 20 January 2003 #3 Vraag aan Joor??? Hij moet hem ook ergens vandaan hebben gehaald he Upvote 0 Downvote
Jeroen Bang Bang 20 January 2003 #4 Er ligt er nog 1 bij koopmans in de etalage.. Dus bel Fred even zou ik zeggen Upvote 0 Downvote
scooby RVW tuning 20 January 2003 #5 bij www.opvoeren.nl kost 61 euro niet zo moeilijk te vinden je gaat naar de shop kiest aprilia>RS50> onderdeel demper e voila Giannelli aluminium Past achter de orginele uitlaat maar ook achter de giannelli uitlaat(past bij derby niet op orginele uitlaat) Last edited: 20 January 2003 Upvote 0 Downvote
bij www.opvoeren.nl kost 61 euro niet zo moeilijk te vinden je gaat naar de shop kiest aprilia>RS50> onderdeel demper e voila Giannelli aluminium Past achter de orginele uitlaat maar ook achter de giannelli uitlaat(past bij derby niet op orginele uitlaat)
Alexander ik moet nodig weer eens 20 January 2003 #6 Joor heb er zelfs 1 te koop voor je Upvote 0 Downvote
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 20 January 2003 #7 Ik kan hem anders niet vinden @opvoeren.nl ... Upvote 0 Downvote
Mikkee.. GC Sjlet 20 January 2003 #8 ja scooby, kan je ff link geven dan? ik heb ook ff gezocht daar, maar kon niks vinden. alexander: hij heeft em als het goed is al verkocht nmlk, dus drm Upvote 0 Downvote
ja scooby, kan je ff link geven dan? ik heb ook ff gezocht daar, maar kon niks vinden. alexander: hij heeft em als het goed is al verkocht nmlk, dus drm
Tim_xsh Well-Known Member 20 January 2003 #9 alu demper is origineel dempertje van een rs 125 lijkt me ? die kevlar is van giannelli als vervanging ?!?! Upvote 0 Downvote
alu demper is origineel dempertje van een rs 125 lijkt me ? die kevlar is van giannelli als vervanging ?!?!
Mikkee.. GC Sjlet 20 January 2003 #10 oja, thx scooby! hoe kan ik deze demper fixen op mn uitlaat dan? hij heeft geen tapeinden? zijn ze wel dezelfde maat eigelijk? ja toch? en hij heeft een ding voor de ophanging eraan vastgelast? lijkt me ook niet zo handig? Upvote 0 Downvote
oja, thx scooby! hoe kan ik deze demper fixen op mn uitlaat dan? hij heeft geen tapeinden? zijn ze wel dezelfde maat eigelijk? ja toch? en hij heeft een ding voor de ophanging eraan vastgelast? lijkt me ook niet zo handig?
Jeroen Bang Bang 20 January 2003 #11 Nee, dit is demper voor oud model ori/polini/gianelli uitlaat.. Je moet de nieuwe hebben Upvote 0 Downvote
Mikkee.. GC Sjlet 20 January 2003 #13 ja die, precies, die is precies hetzelfde als de carbon versie, dus met tapeinden enz. maar dan in alu scootparts zei dat ze em konden leveren, dan net iets goedkoper dan de carbon versie. maar zal ook @ koopmans informeren voor de prijs. iig Jeroen thx voor de pic Upvote 0 Downvote
ja die, precies, die is precies hetzelfde als de carbon versie, dus met tapeinden enz. maar dan in alu scootparts zei dat ze em konden leveren, dan net iets goedkoper dan de carbon versie. maar zal ook @ koopmans informeren voor de prijs. iig Jeroen thx voor de pic
Menno Ralf Fanclub! 20 January 2003 #15 PU Barneveld zag ik hem laatst ook liggen, ik weet niet op alle PU-vestigingen hem hebben. Upvote 0 Downvote
Mikkee.. GC Sjlet 20 January 2003 #16 ik wacht ook nog even af of de koop van Joor en de koper doorgaat, zoniet? dan zal ik misschien overwegen om er 1je te kopen Upvote 0 Downvote
ik wacht ook nog even af of de koop van Joor en de koper doorgaat, zoniet? dan zal ik misschien overwegen om er 1je te kopen