alu/nicasil cilinder te redden?

Status
Not open for further replies.

Gertjansp

Well-Known Member
Hejj! ik heb een 70 athena racing, maar die heeft een beetje krasjes op de cilindere wand, wat kan er nog mee gedaan worden?? tips welkom!!!!
Gertjan

oja kben nog opzoek naar een zip sp voor project.... heb je dr eentje? zeg het!!
 
Advertisement - register to remove this

zijn het echt krassen of licht voelbare krasjes...
als het lichte (veegjes, krasjes zijn kan je m misschien een poetsbeurt geven ) als het wat diepere krasjes zijn dan zal die denk gehoont moeten worden..
 
je kan alu wel laten honen zolang de krassen niet dieper dan de nicasil laag zitten
dan kunnen ze er een heel klein beetje afhalen en dan is het goed

ze doe die nml diamanthonen
 
secret said:
je kan alu wel laten honen zolang de krassen niet dieper dan de nicasil laag zitten
dan kunnen ze er een heel klein beetje afhalen en dan is het goed

ze doe die nml diamanthonen
ja diamanthonen zie maar is iemand te vinden die dat doet en tis nog fucking duur ook... en je zal lkkr lang rijden met je alu cilinder als je een stukje van je nicasil wand afhaald...is ie nog sneller door de nicasil wand heen...;)
 
inderdaad, heb ik ook laten doen toen mijn cyl was vast gepeerd.. zo lang de krassen niet te diep zijn kan dit, dit kan bepaald worden door degene die de cylinder in handen heeft en er daadwerkelijk verstand van heeft.
 
er is een bedrijf in nederland wat brommer scooter motor auto enz enz enz cilinders hoont en van een bus of nieuwe niscasil wand voorziet

zou alleen niet weten hoe het heet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top