Alu cil 70 iemand tunen?

slidervsstunt

MinaRally
Hi,

Ik heb net een compleet nieuwe alu 70 cilinder gekocht van een kameraad van mij voor 10 euro incl zuiger en pakkingen etc etc8)

Maar er staat dus helemaal geen merk op :?

De zuiger is van het merk torrioni iemand bekent met dit merk
de zuiger is trouwens wel heel erg vaag maaja....

afwerking is ook extreem brak :'(

dus hierbij iemand gevraagd die um voor een redelijk prijsje mooi wil tunen en afwerken :)

de cilinder is voor mina vertikaal

ik hoor het wel

Greetz Marco

Advertisement - register to remove this

nee ik doel helemaal niet op iemand die het EVEN voor me wil doen...

ik ben gewoon beniewd naar wat de kunsten zijn van mensen hier @ forum.....

en aangezien de cilinder me maar 10 euro kosste noem ik dit de ultieme kans :)

[edit nogmaals die www.gs-tuning.tk site doet het niet edit]

10 euro... je had toch een airsall t6 gekocht. hoe heb je daar dan maar 10 euro voor hoeven te betalen.. of heb je het over een andere cilinder.

Die site doet het echt wel hoor... bij mij doet die link het zeker wel.

Originally posted by Teunios
10 euro... je had toch een airsall t6 gekocht. hoe heb je daar dan maar 10 euro voor hoeven te betalen.. of heb je het over een andere cilinder.

Die site doet het echt wel hoor... bij mij doet die link het zeker wel.

ja die heb ik ook gekocht (besteld) ja ..... wat is daar mis mee dan ?

maar als ik een 1 of andere nieuwe cilinder kan kopen voor 10 euro dan doe ik dat (zou jij ook doen toch ?)

[edit ja het is een andere cilinder :) edit]

slechte afwerking ? moet een airsal t6 zijn ja :)
Maar voor 10 euro heb je toch niks te klaagen. Maar je kunt altijd langs de standard adressen daarvoor gaan. IS, twins, koopmans enz

ney het is geen t6 heeft nl geen vlinderpoort....
het is ook geen gewone airsal

Ik weet gewoon het merk niet van de cilinder :?

ik kan missch vanaaf wel pixxies posten van de cilinder mits ik een digicam ergens kan fixen

dus ff w88.. het is een goede cilinder. of niet?
heeft ie bramen, is hij nieuw, warmloper gehad.. zo nee dat allemaal niet.. Cancel je order dan man van die T6 :)
laat deze voor dat geld lekker tunen, don't get me wrong maar als hij voor je slider is. mina verticaal dus dan is alles beter dan die T6

hij is voor mina vertikaal ja....

hij is helemaal NIEUW

maar het lijkt net of de poorten eruit zijn gehakt door jopie van de hoek met een slijptol in zijn schuur :D ;)

daarom ook mijn vraag of iemand van het forum um voor me wil tunen !?

enne zal t het waard zijn om de t6 te cancellen de t6 heeft nl wel vlinderpoort en dees niet

het is dus een ovale poort, alu cil met uitgehakte spoel poorten. ?

Nou.. je zult hier dan ook veel geld aan kwijt zijn met afwerken/tunen, en dan die T6 nog. Nou ik zou de T6 niet cancellen dan. laat die maar goed afwerken tunen als je wat betrouwbaars wilt.

Staat er echt geen merk op.. maak eens een poort map. En pics
We zien het vanzelf dan.

je kent toch wel van vroeger, tenminste dat deed ik 12 jaar geleden :P, ik pakte altijd guldens en kwartjes en daar ging ik dan zachtjes met potlood of pen overheen om de afdruk in het papier te krijgen, of met die geheimbriefjes :). met achterkant van een pen erin schrijven en daarna met potlood eroverheen om te lezen wat er stond

iig. Pak een kleinstukje a4 papier, normaal papier
rol het in de cilinder. En ga er met potlood overheen :)

Back