This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Als zelfs de dealer het niet kan

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Ik had dus schoon genoeg van het gezeik over mn carterboutjes niet los wilde.. Naja, dan maar naar de dealert dacht ik zo... krijgen die oelewapperz ze ook niet los!!!

HELP ME!! IK WIL CARTERBOUTJEZ LOS HEBBEN!!!

Hij zij wel, het kan op zicht wel, maar dan moeten we r wat meer tijd in steken. Ik zei: ik kom wel iz een x terug. Naja, dus niet he, zitte ze een uur te fucken aan mn scoot, en ben ik 40 euro kwijt voor zn stomme ring...

als je hem al dolgedraaid heb kan een aantal dingen doen:

-1st kruipolie erop
-met ijzerzaag een gleuf erin zagen
-lomp grote (platte :| ) schroevendraaier met hamer erin beuken
-voor xtra hefboom tang ofsow erop

wel een kut methode maar het werkt wel, btw alleen als je je bout al verneukt hebt he!!!!!!!

zo'n imbusboutje zeker? Heb ik ook eens gehad, je moet het volgenmde doen: pak een dopsleutel die er net niet overpast (liefst een oude...) en een hamer, en ram die dop erop... daarna een lekker lange arm nemen en hij gaat wel los denk ik. Als ie dan nog steeds niet los gaat heb je echt een probleem vrees ik... wij hebben toen gewoon een arm van 1 meter genomen en erop gaan staan, ging maar net...

Dealer is geen aersch, naja beste in omstreken iig. Nou veel succes dan nog, ik denk dat het enige wat helpt is dat je de schroefjes gaat bewerken dus dat je dan met andere tangen kunt gaan werken...

stel: ze zitten met loctite vast.. dan kan je proberen je carter heet te stoken met een gasbrander of een verfafbrander. Dan verbrand de loctite en heb je kans dat ze makkelijker losgaan.

je pakt gewoon een bijtel of iets dergelijks, en tikt gewoon het koppie van dat boutje af...zit er wel een stuk schroefdraad in je carter, maarja BOEIE

Originally posted by jorick
stel: ze zitten met loctite vast.. dan kan je proberen je carter heet te stoken met een gasbrander of een verfafbrander. Dan verbrand de loctite en heb je kans dat ze makkelijker losgaan.

Loctite resten kun je verwijderen met een op aceton basis vluchtig goedje, dus probeer eens om er nagel lak remover tussen te smeren....

Originally posted by Jasper
waar hebben we het over, over een paar simpele boutjes.......... sjeez |(

kan toch matig irritant zijn hoor, die kutboutjes. Ik heb zoiets een keer gehad met die bouten waarmee de cilinder + kop vastzitten op een puch, breekt die fuckin stang af in het blok, aaaarg.

ps. "als zelfs de dealer het niet kan..." ...is het een aarz van een dealert!

hij kan ut wel, maar hij zei: kom daarvoor maar weer is terug, gaan we er een middag aan sleutelen...

Dikke L|_|L natuurlijk, dat gaat me veel doekoes koste!!