This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Als ik nou eens 100 rijd?

Lazer..

Ik heb ergens gelezen dat lazeren niet meer mag op scooters om dat (ze richten het pistool op je nummer bord wat de lazer terug reflecteert) de waardens niet 100% betrouwbaar zijn, daarom heeft de rechter het nieting verklaard bron: })"Maar let op: op 18/7/2000 heeft de rechter een uitspraak gedaan dat het gebruik van laserguns onrechtmatig is!! Laat je dus niet pakken. Vecht het aan!"})

Heb ook gehoord dat de politie niet je scoot in beslag mag nemen de 1e keer dat hij je pakt. Maar pas bij de 2e keer.
(Ik weet niet of dit klopt)

Greetzz

Stuff
 
Misschien mag het niet maar ze doen het wel, een vriend van me was een keer gepakt op de rollerbank bij zn school ( enigste keer ) met een 70cc en hij kreeg zn scooter zonder cilinder trug .

Die rollerbanken bij scholen , moet echt een keer wat aan gedaan worden , dat zijn echt teringstreken.
 
het enige wat ik weet, is dat je de 1e keer op de bank een boete krijgt, net als de 2e keer maar dan hoger(bij 2kw) en de 3e keer is hij eigendom van coca cola en wordt hij verwerkt tot iets wat je later voor 50cent bij AH weer kan kopen. een blikje 70cc cola alstublieft?
die 3 keer schijnt ook zo te zijn als je maar 1,? hebt. Na 3 x pleite. Kut wouten.

maar is dat echt zo dat ze je onderdelen niet mogen pakken, en zelfs je scoot niet mogen vernietigen??? daar wwet ik nix van.
en wat is dat met die "nieuwe"wet. geen vermogensbeperking. betekent dat dat ze je pas daadwerkelijk mogen pakken als ze je harder dan de max snelheid hebben zien rijden? dan is dat voor veel van ons makkelijk denk ik want er zijn er tog genoeg die gewoon rijden en het gas pas echt goed opentrekken waar er de gelegenheid voor is.
dat zij zelfs een wout tegen me toen ie me aanhield in een klein kut plaatsje 5 km naast ede, lunteren.> daar nooit pliesie, dus geen helm (DOM) toch wel pliesie, onderuit lullen zegt ie ja als je hard rijd op een lang stuk doet boeien. doe ik ook altijd met mijn motor (prive).

maar dan heb je die constructiesnelheid weer,(geen vermogenswet meer (als het echt zo is, wie weet of dat zo is?)

bedankt dat jullie even naar mijn levensverhaal hebben geluisterd!!
pasqual
 
HAHAHA, leuk verhaal, en ook lekker tegenaan zitten lullen (biertje?!)
Ik heb nog een bekeuring open staan van 86 euro. van de rollenbank. Nu had ik ook gehoord van die nieuwe wet over de vermogenbeperking. Ik zal je even vertellen wat ik ervan weet (gehoord heb)

De europese wetgeving gaat boven de nederlandse wetgeving. In de europese wetgeving staat dat scooters zo hard mogen rijden als het "ding" aankan, zolang de bestuurder zich maar aan de voorgeschreven snelheid houdt. Dit betekend dat je een scooter mag hebben, zoiezo onbegrensd, en eventueel met meer kw. GEEN 70cc!!! dit is namelijk een motorvoertuig! (en t frame is daar niet voor gemaakt, dus ook niet voorgeschreven)
Dit betekend dat de nederlandse wetgeving wat betreft de vermogenbeperking in het niets valt!!


Nu had ik die bekeuring van 86 euro nog openstaan, en moet ik voor 11 oktober een beroep gedaan hebben voordat ze de bekeuring door laten gaan. Ik ga dus dat stuk uit het "Europese Wetboek" opzoeken en opsturen met een mooi verhaaltje.
Hier laat ik nog meer van horen, en als je wat informatie wilt, voeg me toe bij msn: geert666@hotmail.com, dan kan ik je de stand vertellen over hoe het ervoorstaat.

KHEB DR ZIN AN!!!

PS ik heb mn scooter iets meer opgevoerd, loopt nu op 50cc 100-110km/h!!!! Op autoteller!! lekker he?!
 
Poepoe, met standaard cilinder.. |(
 
verder nix leuks te melden OFZOW??????.... IS IEDEREEN VERPLICHT OM METEEN OP 70cc TE RIJDEN????????? KEN JE NET ZO GOED EEN MOTOR KOPEN
 
Originally posted by geert666
verder nix leuks te melden OFZOW??????.... IS IEDEREEN VERPLICHT OM METEEN OP 70cc TE RIJDEN????????? KEN JE NET ZO GOED EEN MOTOR KOPEN
je lult wel erg dom

50cc 110 op auto, std?

blaat
 
Originally posted by geert666
verder nix leuks te melden OFZOW??????.... IS IEDEREEN VERPLICHT OM METEEN OP 70cc TE RIJDEN????????? KEN JE NET ZO GOED EEN MOTOR KOPEN

Mwoah, ik tel liever een paar honder pleuro neer voor een goeie 70cc dan een paar ruggen voor een motor