Als ik nou eens 100 rijd?

Advertisement - register to remove this

>als je gelaserd wordt met 100 km/h ben je de lul. WANT??dan??
>op rollerbank wordt niet in km/h gerekend maar in kW. DUS? dat weet ik maar stel ik zit boven de 2.0.....
 
> uh, dan komen ze achter je aan, en krijg je een hele hoge boete?? en als je een kutagent hebt neemt ie m in beslag.
>dan krijg je ook een hele hoge boete, en als je een kutagent hebt, neemt ie m ook in beslag.

het is niet te zeggen wat er gebeurt, je hebt geluk, of je hebt pech. zorgen dat je niet aangehouden wordt :)
 
gelaserd met 100--> lang werken om die boete te betalen, denk aan 300~500 euro.
rollerbank met 100--> krijg je 120 euro, das tevens de max geloof ik, over de 2kw moet je voorkomen geloof ik.
 
wel ik heb een Yamaha slider...
ring is eruit, kan ik dan over de 2Kw zitten ? ik denk van niet.
Alles standaard... zelfs geen andere uitlaat erop, dan zit ik toch onder de 2Kw of niet... ik zal wel boven de toegelate snelheid zitten dat wel, maar Kw ? explain pls
 
boven de 2 kw stoppen ze gewoon. De officier van justitie bepaalt je boete dan. 1e x is het gewoon iets van 170 euro. Maar er komt iig geen rechter aan te pas!
 
1e x over de 2kw is boete, daarna halen ze er onderdelen vanaf, en als je pech hebt nemen ze hem in beslag, een vriend van mij reed 105 op een weg waar je 30 mocht.....scooter kwijt...in de pers
 
Originally posted by nelson
1e x over de 2kw is boete, daarna halen ze er onderdelen vanaf, en als je pech hebt nemen ze hem in beslag, een vriend van mij reed 105 op een weg waar je 30 mocht.....scooter kwijt...in de pers

105 in 30 kilometer zone, jah hoe dom kun je zijn?

Trouwens ze mogen er geen onderdelen afhalen.
 
die lui die 105 rijden waar je 30 mag zijn echt dom bezig. Zulke idioten veroorzaken alleen maar ongelukken en dan wordt de verzekering weer duurder. En ze denken ook nog dat ze dan stoer zijn.
 
precies tering lomp gewoon maar ik ben gelukkig nog nooit aangehouden 8) dus weet nie hoeveel kw ik heb maar ik rij altijd wel verantwoordelijk of hoe je het ook wil noemen en ff wat anders ik heb een andere kapje op me voorwiel en zitten geen gele stickers ken je daar nou ook een boete voor krijgen
 
Back
Top