Als een slak

arthuraerox r

Well-Known Member
Echt, Ik word er scheit ziek van (je zal wel denken wat?)
Sinds een maand of trek mijn scooter zo zacht op dat kan je je haast niet voorstellen.
Toen ik mijn evo 2g kocht deed hij het de eerste weken goed, maar de trekkracht die werd steeds slapper, toen heb ik de veertjes slapper gemaakt en toen trok ik ineens weer snel op. Dit duurde ook maar 3 weken en toen deed hij het niet meer. Mijn scooter die normaal altijd de 85 haalt haalt nu nauwelijks de 40 op mijn teller. Echt als ik op trek met z'n tweeen dat ik het toppunt van zacht optrekken hij komt gewoon niet vooruit, daar wordt je zo agressief van.
Volgens mij heeft mijn 2g z'n langste tijd gehad en ik dacht aan een nieuwe koppeling.
Het is net of het krukas vermogen gewoon niet goed word overgebracht naar mijn achterwiel!
Mijn setup = alles standaard behalve multivar+evo 2g

Ik ben moedeloos en ik weet niet wat ik moet kopen om hem weer te laten optrekken als een motorvoertuig ipv een fiets.

PLEASE help!!!!!!!!!!!!!!

]
bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

Toppunt van bullshit, wat heeft een koppeling nou weer met topsnelheid te maken??? Als iemand mij het verband uit kan leggen, krijt hij/zij fl. 250,=... Slaat namelijk NERGENS op... Welke rolletjes gebruik je? Zijn je rolletjes niet gewoon op?

Greetz.
 
Nou bart zonder koppeling kom je niet eens weg, dus kan je ook nooit je "top" bereiken en met een koppeling dus wel
smile.gif
(waar blijft mijn 250,- ?
biggrin.gif
)

Hoeveel km heb je met die Aerox gereden ??
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Toppunt van bullshit, wat heeft een koppeling nou weer met topsnelheid te maken??? Als iemand mij het verband uit kan leggen, krijt hij/zij fl. 250,=... Slaat namelijk NERGENS op... Welke rolletjes gebruik je? Zijn je rolletjes niet gewoon op?

Greetz.
 
Die klotsende cluts kost toch maar iets van 2 tientjes meer als die Hebo, als ik het goed had....
Betere ervaringen mee ?...echt beter als die Hebo dan ? Anders hoef ie het voor het prijsverschil niet te laten.
 
Nou kom maar op met die 250,-!!!
Als je een goedkope k*t koppeling hebt die uit balans is wordt je top lager!!! hahahaha
smile.gif
kassa!! Niet dat dat hier het probleem is, maar toch...

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Toppunt van bullshit, wat heeft een koppeling nou weer met topsnelheid te maken??? Als iemand mij het verband uit kan leggen, krijt hij/zij fl. 250,=... Slaat namelijk NERGENS op... Welke rolletjes gebruik je? Zijn je rolletjes niet gewoon op?

Greetz.
 
Originally posted by Razkin:
Nou bart zonder koppeling kom je niet eens weg, dus kan je ook nooit je "top" bereiken en met een koppeling dus wel
smile.gif
(waar blijft mijn 250,- ?
biggrin.gif
)

Erm
rolleyes.gif
...

Ik had de komma verkeerd gezet, het was al laat, het moest eigenlijk fl. 2,50 zijn, en die krijg je de volgende keer dat ik je zie
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Repsac:
Die klotsende cluts kost toch maar iets van 2 tientjes meer als die Hebo, als ik het goed had....

Erm, maak daar maar minstens 8 tientjes van... Heb hem pas geleden bij een dealer gezien voor fl. 252,50 (nieuw model voorzien van verstevigingsring)...

Greetz.
 
Dit klinkt meer als iets anders dna de koppeling, maar aan een verotte cilinder ofzo, of iets anders wat is versleten zoals rolletjes ja.

Kijk daar maares naar.

En die 2g moet op zijn scoot nog voldoen, een delta kluns is niet nodig.

SvR
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Toppunt van bullshit, wat heeft een koppeling nou weer met topsnelheid te maken??? Als iemand mij het verband uit kan leggen, krijt hij/zij fl. 250,=... Slaat namelijk NERGENS op... Greetz.

mijn ori koppeling kan het vermogen niet aan en dus gaat hij boven de 8000 toeren slippen op deze manier haal ik niet de juiste top omdat de koppling constant slipt(die 250 is makkelijk verdiend
smile.gif
 
Back
Top