Als complete nitwit een scooter uitzoeken...dat valt niet mee...

Dat is toch ook een 45 km ecu? Denk niet dat t daar beter van wordt.

Ben bang dat je moet wachten totdat er een nieuwe ecu op de markt komt. Daarom is het altijd belangrijk onderzoek te doen als je een belangrijke aankoop maakt. Dan weet je dit van tevoren
 
Dat is toch ook een 45 km ecu? Denk niet dat t daar beter van wordt.

Ben bang dat je moet wachten totdat er een nieuwe ecu op de markt komt. Daarom is het altijd belangrijk onderzoek te doen als je een belangrijke aankoop maakt. Dan weet je dit van tevoren
Het aparte is, joeyschaar heeft een video online staan over het opvoeren van zijn e5 hij rijd mooi 55 nu heb ik precies alles het zelfde er in zitten en gaat die max 45 en dat gaat al moeilijk.
 
Dat is wel op de teller. In het echt dus eerder 49. Gaat die van jou maar 45 op de teller?
Als het een snellere ecu is lijkt het me ook dat hij zo geadverteerd wordt.

Is de scooter goed onderhouden? En dan heb ik het bijv over olie goed op pijl en banden goed op spanning. Want ik neem aan dat je er nog niet heel veel kilometers op hebt staan.

Ook helpt het huidige vochtige weer ook niet mee met de prestaties
 
Het aparte is, joeyschaar heeft een video online staan over het opvoeren van zijn e5 hij rijd mooi 55 nu heb ik precies alles het zelfde er in zitten en gaat die max 45 en dat gaat al moeilijk.
Joey Schaar even mailen of bellen.
Is een schappelijke vent.
 
Is dit een snor omdat je expliciet erbij zet dat "er nu" een brom ECU in zit? Het was een snor maar heb hem een weekje geleden omgekeurd naar brom
Post automatically merged:

Dat is wel op de teller. In het echt dus eerder 49. Gaat die van jou maar 45 op de teller?
Als het een snellere ecu is lijkt het me ook dat hij zo geadverteerd wordt.

Is de scooter goed onderhouden? En dan heb ik het bijv over olie goed op pijl en banden goed op spanning. Want ik neem aan dat je er nog niet heel veel kilometers op hebt staan.

Ook helpt het huidige vochtige weer ook niet mee met de prestaties
Ja staat maar 1000km op en heeft net zijn beurt gehad
 
Geklooi met riempjes valt wel hoor, aan het begin van het koudere seisoen in 15 minuutjes installeren en klaar. In combinatie met een waterdichte jas zit je warm en droog. Ze zijn wel diefstalgevoelig, dus wat dat betreft niet voor alle situaties geschikt. Ik heb een regenbroek in de buddy liggen voor als het beenkleed er dadelijk weer vanaf gaat en ik door de regen moet.
Ik kan me wel voorsellen dat niet iedereen een beenkleed "cool" vindt, persoonlijk heb ik daar niet zo'n last van.
 
Last edited:
Zo'n beenkleed lijkt me zo een geklooi met riempjes en dergelijke... ik heb hem nu een poncho aangeraden... is dat niet veel handiger ?
Poncho fladdert om je heen. Beenkleed is comfortabel.
Je stap er zo "onder". Zit heerlijk warm en is waterdicht.
Er zit ook nog een flap in om je zadel af te dekken bij parkeren. Staat de treeplank ook niet onder water.
Prijs is rond de €80,-, let op de "aanbiedingen" van €130,- voor €99,95.
 
Wat zou je er nog bij in moeten doen om hem harder te laten lopen, ik heb er namelijk een vespa sprint e5 (2021) er zit nu een mallosi vario in met 7,5 gram rollen hij gaat nu zo max 45 maar loopt vaak terug naar de 40 oplossing?
mijn vespa sprint e5 snor reed met gladde bus 8,4 gram rollen en malossi luchtslang reed ie al 43 km/h later de brom ecu er bij gedaan nu max 48-49km/h
 
Back
Top