alphaleds achterlicht werkt alleen als ik de scooter start maar niet fel

Wesley op de zip

New Member
Beste,

ik heb eergisteren de alphaleds gemonteert, de dagrijverlichting voor doet het wel. maar de achter dagrijverlichting werkt alleen als ik de scooter start. maar brand een heel klein beetje. en als ik het knipperlicht doe, dan knippert het rode licht ook mee. iemand die mij daarbij kan helpen? alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Massa verbinding van je achterlicht nakijken.
Is dit led?
Heb je de boel omgebouwd naar gelijkspanning via de accu of zit de verlichting nog steeds op wisselspanning?

Om welke brommer gaat het, zo te zien aan je naam, een Zip, maar welke?
 
Massa verbinding van je achterlicht nakijken.
Is dit led?
Heb je de boel omgebouwd naar gelijkspanning via de accu of zit de verlichting nog steeds op wisselspanning?

Om welke brommer gaat het, zo te zien aan je naam, een Zip, maar welke?
Het is led indderdaad,

ik denk dat het nog op de wisselspaning zit maar weet het niet zeker. het gaat om een zip uit het jaar 2016 met carburateur
 
weet jij misschien hoe ik dit aan kan passen?
Als ze op wisselspanning aangesloten zitten , dus alleen branden , als de motor loopt , zou ik de verlichting ombouwen naar gelijkstroom , van de accu . Dus lichtschakelaar , in plaats van op de stator , op de geschakelde plus van het contact slot aansluiten , en de draad van de stator isoleren , en los laten .
 
Als ze op wisselspanning aangesloten zitten , dus alleen branden , als de motor loopt , zou ik de verlichting ombouwen naar gelijkstroom , van de accu . Dus lichtschakelaar , in plaats van op de stator , op de geschakelde plus van het contact slot aansluiten , en de draad van de stator isoleren , en los laten .
Dit is de oplossing 99% zeker!
 
Ik zou dan ook wel de koplamp voor led vervangen,
Daar heb je zeker gelijk in , we hebben een tijd terug de laadstroom gemeten van een gy 6 , en als ik het goed heb , was die rond de 4 amp , als je dan nog een koplamp hebt van 35W trekt deze al 3 amp , tel daarbij het beetje van het achterlicht , en dashboard verl , blijft er niet veel over , voor de accu . Heb bij mij ook alles vervangen voor led , alleen de choke zit nu nog op de stator .
 
Back
Top