Alpha styling matrix knipperlichten aansluiten

80cczip

New Member
Hallo, weet iemand hier een goede video/uitleg waarin je kan zien hoe je de knipperlichten moet aansluiten op een zip uit 2016? Ik kan alleen videos vinden over iget.
 
Advertisement - register to remove this

Als je Audi-effect knippers wil aansluiten moet dit voor zowel voor als achter gebeuren.
Enkel voor of enkel achter gaat niet werken.
Volgens mij heeft Zandri zo'n video gemaakt die op Youtube staat.

In principe is het de nieuwe Audi-effect knippers aansluiten zoals ook de oude aangesloten zaten en de knipperfunctie van de spanningsregelaar buiten bedrijf stellen.
Dit laatste doe je door de blauw/zwarte draad bij de spanningsregelaar los te koppelen, deze draad te verlengen en deze aansluiten op de witte draad bj je contactslot.

Als de knippers voor voorzien zijn van dagrijverlichting, moet deze dagrijverlichting ook aangesloten worden op de witte draad van het contactslot.
 
Last edited:
Als je Audi-effect knippers wil aansluiten moet dit voor zowel voor als achter gebeuren.
Enkel voor of enkel achter gaat niet werken.
Volgens mij heeft Zandri zo'n video gemaakt die op Youtube staat.

In principe is het de nieuwe Audi-effect knippers aansluiten zoals ook de oude aangesloten zaten en de kipperfunctie van de spanningsregelaar buiten bedrijf stellen.
Dit laatste doe je door de blauw/zwarte draad bij de spanningsregelaar los te koppelen, deze draad te verlengen en deze aansluiten op de witte draad bj je contactslot.

Als de knippers voor voorzien zijn van dagrijverlichting, moet deze dagrijverlichting ook aangesloten worden op de witte draad van het contactslot.
top, ga het morgen even proberen, bedankt!
 
Als je Audi-effect knippers wil aansluiten moet dit voor zowel voor als achter gebeuren.
Enkel voor of enkel achter gaat niet werken.
Volgens mij heeft Zandri zo'n video gemaakt die op Youtube staat.

In principe is het de nieuwe Audi-effect knippers aansluiten zoals ook de oude aangesloten zaten en de kipperfunctie van de spanningsregelaar buiten bedrijf stellen.
Dit laatste doe je door de blauw/zwarte draad bij de spanningsregelaar los te koppelen, deze draad te verlengen en deze aansluiten op de witte draad bj je contactslot.

Als de knippers voor voorzien zijn van dagrijverlichting, moet deze dagrijverlichting ook aangesloten worden op de witte draad van het contactslot.
Moet dit ook bij een 2 takt?
 
Ook bij 2-takt.

Tenzij deze Zip van voor het jaar 2000 is.

Als deze Zip van voor het jaar 2000 is, heb je de knipperfunctie niet in de spanningsregelaar maar deze oudere Zip's hebben een apart knipperrelais.
Op dit knipperrlais zitten 2 draden een witte en een blauw/zwarte.
Heb jij zo'n oude Zip, verwijder je het knipperrelais en verbind je de witte en de blauw/zwarte draden met elkaar.
 
Last edited:
Ook bij 2-takt.

Tenzij deze Zip van voor het jaar 2000 is.

Als deze Zip van voor het jaar 2000 is, heb je de knipperfunctie niet in de spanningsregelaar maar deze oudere Zip's hebben een apart knipperrelais.
Op dit knipperrlais zitten 2 draden een witte en een blauw/zwarte.
Heb jij zo'n oude Zip, verwijder je het knipperrelais en verbind je de witte en de blauw/zwarte draden met elkaar.
Ik heb een zip uit 2005.
 
Back
Top