This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

alpha leds zip

jlwd

New Member
hallo, ik heb recentelijk alpha ledjes gemonteerd, de complete set. nu als ik mijn scooter op contact zet doen de achterlichten het niet, remlicht wel en het knipperlicht ook. als ik de scooter aanzet beginnen de achterlichten heel zacht te branden, zou iemand mij kunnen helpen?

Heb je het achterlicht wel op gelijkspanning gezet , normaal zit dat dacht ik op de wisselspanning , van de stator . Wacht hiermee niet te lang , want anders begeven je led's het . Als het achterlicht , nog op de geel/zwarte draad aan gesloten is , moet je dit veranderen , en de witte draad aansluiten ( uit de kabelboom) op je achterlicht ( geschakelde plus van contact slot)
Post automatically merged:

Wel de geel/zwarte isoleren . Het enigste is dat je achterlicht dan meteen gaat branden . Heb je aan de voorkant ook led , of is het daar nog origineel ?

Ik zou de zoekfunctie van dit forum eens gebruiken want er zijn al heel veel draadjes over deze verlichting aangemaakt.