almelo op testbank 6.5pk

ronald

Super Member
Ik ben vandaag in almelo op de testbank geweest met mijn nrg met standaard bsg-4 cilinder met omega uitlaat 6.5pk en de topsnelheid was 100km/h best wel netjes of niet voor een standaard cilinder:W
 
Advertisement - register to remove this

ik had met een 50 mhr,(net mee begonnen) ac met 17.5mm en for race 9.5 pk, en ook 100 km's

(mijn zippie was die zwart mintgroene, standaard kleuren uit die tijd...)

grtzz..(p.s. mijn broer had 18.4 pk!!!)
 
omega is een uitlaat met een blauwe demper onderlangs. Best wel een leuke uitlaat op een standaard cilinder. Die 100km/h op de testbank kan nog wel redelijk kloppen, op de teller ga ik iets over de 120. Ik vond 6.5pk best netjes. En het was lekker goedkoop in almelo 8euro voor een run
 
ps de grafiek was erg mooi de lijn ging direct naar 6.5pk en liep redelijk horizontaal bij 90km/h had ik nog 5.5pk. Die kerel van de testbank vond het een erg goede graffiek voor een standaard cilinder
 
wat hoorde je op de weg. En had je de uitlaat gezien ik vind hem erg mooi naar dat ik hem bovenlangs heb gemaakt met een rs demper. Ik denk dat ik binnenkort mijn getunde cilinder erop leg om te kijken hoeveel ik dan heb.
 
Originally posted by zagon
ik had met een 50 mhr,(net mee begonnen) ac met 17.5mm en for race 9.5 pk, en ook 100 km's

(mijn zippie was die zwart mintgroene, standaard kleuren uit die tijd...)

grtzz..(p.s. mijn broer had 18.4 pk!!!)

Oh dat ben jij dus :) Rudi zei dat jouw zippie heel wat ging worden toch :) We zullen zien :)
 
damn ja .. toen ik die standaart gekleurde zwart met groene zag...
moest ik innerlijk een beetje lachen..
maar toen je het gas opentrok
jezus ... dat klonk lekker .. en de prestaties dus ook :)
maarja er zou wel meer uit te halen zijn denk iktocyh ?
 
hihi, IEDERE DAG dat ik naar dat zippie kijk, moet ik innerlijk lachen!!! :p

met mijn standaard koppeling, vertanding, ontsteking, en geen overangeset, vond ik 9.5pk toch echt lekker...(cillinder moet ook nog aan begonnen worden, was ook standaard mhr...)

ik zoek nu een fastrijder vork (zit toch schijfrem op?), die snelheid en deze 2 trommelremmetjes, mij niet meer gezien!!!

maar wat het uiterlijk betreft, ik heb een orgineel design, wait and see 8)

grtzz.
 
Last edited:
Originally posted by zagon
ik had met een 50 mhr,(net mee begonnen) ac met 17.5mm en for race 9.5 pk, en ook 100 km's

(mijn zippie was die zwart mintgroene, standaard kleuren uit die tijd...)

grtzz..(p.s. mijn broer had 18.4 pk!!!)

Onderkoffer Zip :) Je lacht er wat om, maar ding blaast wel :)
 
Back
Top