almelo op testbank 6.5pk

ronald

Super Member
Ik ben vandaag in almelo op de testbank geweest met mijn nrg met standaard bsg-4 cilinder met omega uitlaat 6.5pk en de topsnelheid was 100km/h best wel netjes of niet voor een standaard cilinder:W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by zagon
ik had met een 50 mhr,(net mee begonnen) ac met 17.5mm en for race 9.5 pk, en ook 100 km's

(mijn zippie was die zwart mintgroene, standaard kleuren uit die tijd...)

grtzz..(p.s. mijn broer had 18.4 pk!!!)
Dat was jij dus! Ik heb nog tegen je gesprint met mijn typhoon. :p
 
Ik vond het ook wel netjes van je jah, die 6,5 pk, suckte alleen een beetje dat we het nie helemaal konden vinden :p En ik zat daar maar zonder helm achterop, en ik heb nog een boete van 156 euro open staan en nog heel wat uurtjes bij HALT :( :|
 
Originally posted by zagon
hihi, IEDERE DAG dat ik naar dat zippie kijk, moet ik innerlijk lachen!!! :p

AHA, DUS JIJ WAS HET!

met mijn standaard koppeling, vertanding, ontsteking, en geen overangeset, vond ik 9.5pk toch echt lekker...(cillinder moet ook nog aan begonnen worden, was ook standaard mhr...)

TOCH VERLOOR JE HET EEN BEETJE TEGEN SFERA-POWERZ:rolleyes:... OOK STANDAARD KOPPELING/VARIO/KRUKAS/LAGERS ENZ... HEBO ALU70, RIII, 21MM, HEBO-FILTER...

ik zoek nu een fastrijder vork (zit toch schijfrem op?), die snelheid en deze 2 trommelremmetjes, mij niet meer gezien!!!

MIJ OOK NIET MEER, NA KLAASWAAL...

maar wat het uiterlijk betreft, ik heb een orgineel design, wait and see 8)

IK BEN BENIEUWD...

grtzz.
 
rrrrrrrrr

Originally posted by mhr#27

Dat was jij dus! Ik heb nog tegen je gesprint met mijn typhoon. :p

yep,ik wilde nog net voor de sprint ff een deltakluts halen(ook gedaan...), maar hij paste nie?????!!!!!!

de "as" waar hij opschuift was TE DIK klotezooi, daardoor kon ik niet gelijk met toeren optrekken...|( beetje jammer dacht ik...hihi.

p.s. is het waar, dat er voor mijn zippie uit de goede oude tijd geen deltakluts te krijgen is????
zo niet, dan maar hebo...:?

p.s.2. bart, een 70cc met 21mm is niet te vergelijken met een 50cc met 17.5 , of wel???je bedoeld zeker de flying fritge ofzoiets..(die paarse...)

grtzz.
 
Re: rrrrrrrrr

Originally posted by zagon
p.s.2. bart, een 70cc met 21mm is niet te vergelijken met een 50cc met 17.5 , of wel???je bedoeld zeker de flying fritge ofzoiets..(die paarse...)

Jep, die bedoel ik...

Over de Delta Clutch probleem; check pic... Indien je z00i eruit ziet als de bovenste, ben je de l*l, dat is van oud type Zip / Sfera... Hiervoor is werkelijk nix te krijgen...

Oplossing, pak een primaire as van een Typhoon/NRG o.t./NTT en doe deze erin, nu passen ook de vertrouwde 128mm-poulies, en kan je alles monteren, tot een MHR Overrange toe...

1017249476-Poulies.jpg
 
Originally posted by Casper
100digi met std cilinder.....:| ik vind het een knap vermogen, maar 100digi met std cilinder haal je nooit, tenzij hij zwaar is getuned.....

Ik meen dat er iemand was met een tuned bsg1,jolly,21mm die een HEEL eind kwam.. stalkaarz meen ik .. die cilinder ligt hier nu te rotten btw
 
Originally posted by Enrico@nrg
Zeg nooit nooit.. Aangezien ik al eens 95 heb gehaald met de aller sloomste pia cilinder (ik zeg de omstandigheden niet:):)) en alleen een R...

wou ik ff zegge ja, me broer had een oud type NRG (heb ik totall loss gereden, maja |( ) en haalde 115/120 op teller met een ZX, vind ik ook best redelijk, verder niks aan gedaan
 
Originally posted by zagon
okay dan, ik heb idd die bovenste,LOODZWAAR die krengen!!!

en de achterpoelie van een renner, presteerd dat nie dan?

grtzz.

Je krijgt dan een probleem, je bent dan verplicht om een SP-carterdeksel te nemen, je moet de complete vertanding primair/secundair van een Runner nemen en die monteren, dan pas passen 134mm Runner-poulies... Het schijnt wel dat de primaire as van een Runner '97 NIET in het carterdeksel gelagerd is... Zelf geen ervaring mee...
 
Originally posted by Flugel


wou ik ff zegge ja, me broer had een oud type NRG (heb ik totall loss gereden, maja |( ) en haalde 115/120 op teller met een ZX, vind ik ook best redelijk, verder niks aan gedaan

Kan gewoon echt niet... Ik heb een Typhoon gehad en een [redelijk] oud type NRG, de telleraandrijving is hetzelfde gebleven, en 115/120 teller is echt wel 95-100 digi... Knappe jongen als je dat haalt, ik haal nu 100 teller max. met Yasuni R + 17,5 mm...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Kan gewoon echt niet... Ik heb een Typhoon gehad en een [redelijk] oud type NRG, de telleraandrijving is hetzelfde gebleven, en 115/120 teller is echt wel 95-100 digi... Knappe jongen als je dat haalt, ik haal nu 100 teller max. met Yasuni R + 17,5 mm...

En met wat voor cilinder? Std. 50 ?
 
Het kan dus wel he bartus.. Vraag niet hoe en dat haal je waarschijnlijk ook maar 1 keer als de omstandigheden perfect zijn.. Harde wind heeeeel lange weg, zon in de rug etc. Maar als je onder normale omstandigheden reken kom ik ook niet boven de 80 a 82 digi..
 
Ik haalde op mijn teller iets over de 120 ik had een bsg-4 cilinder malossi vario en de omega uitlaat en natuurlijk de 6,5pk. Er is verder niks verandert aan de cilinder. De omega uitlaat liep beter als mijn yasuni r.
 
Back
Top