Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

Willy

Well-Known Member
:) Om hierbij maar weer even een topic aan te maken..

Ik heb me effe uitgeleeft met een spuitbus, :) Hoor graag wat jullie er van vinden..
Heb niet geplamuurt zoals je al ziet ;) Maar dit was gewoon even om een beeld te krijgen..
[ir]http://i10.tinypic.com/316t4ds.jpg[/ir]
 
Advertisement - register to remove this

Tnkx jongens :) Het is gewone lak uit een spuitbus van motip, wel een limited edition auto ;) De code houd ik voorlopig nog voor mezelf :+
 
Nu ben ik aan het Polyesteren geweest en ga ik met Spuitplamuur werken

Mag ik mijn kap helemaal spuiten met die spuitplamuur of aleen het deeltje dat gepolyesterd is ???
 
Dan gooi ik me kappe der ook maar bij waar ik me afgelope zaterdag mee bezig heb gehoude :)

53539_9.jpg


53539_2.jpg


53539_0.jpg
 
wtf ik maak een topic aan van
'show your pipes'.......en die is weer geclosed omdat er al 1 van was :S
en er is ook al 1 over alles over scooterspuiten en nu is er weer zoon topic en daar word nix mee gedaan !!!
ik vind dat die ook geloces moet worden :S of mijn topic moet weer open!!!

verder kappen zijn wel netjes......

 
Gast, dat andere topic zat aan de 1000 posts,
het topic over uitlaten wat al bestond dus niet,
zit die aan de 1000 posts mag jij lekker een topic aanmaken vriend.
 
wtf ik maak een topic aan van
'show your pipes'.......en die is weer geclosed omdat er al 1 van was :S
en er is ook al 1 over alles over scooterspuiten en nu is er weer zoon topic en daar word nix mee gedaan !!!
ik vind dat die ook geloces moet worden :S of mijn topic moet weer open!!!

verder kappen zijn wel netjes......


Gast, dat andere topic zat aan de 1000 posts,
het topic over uitlaten wat al bestond dus niet,
zit die aan de 1000 posts mag jij lekker een topic aanmaken vriend.

Ik zal het nog even uitleggen. Als een topic 1000 posts heeft, dan wordt deze geclosed en mag er een nieuw topic aangemaakt worden ivm belasting van de database/surfer. 'Alles overspuiten topic #1' had dus al 1000 posts en hiervoor is deel 2. Jouw 'show your pipes' was hetzelfde als 'foto van je uitlaat topic'. Aangezien dat topic nog geen 1000posts had hoeft er nog geen deel 2 van aangemaakt te worden. Dat topic bestond dus al en was alleen een beetje naar onder gezakt. (is inmiddels al weer vol in bedrijf)

Wat flauwe posts verwijderd en nu weer verder waar het topic voor bedoeld is...
 
Snap niet echt hoe je er bij komt wieger :) + dat hij niet meer reageert, het is mike iig niet dat is 100 % zker
 
Ik weet dat hij 98 rijdt, Maar zie hem er wel voor aan om dit jaar met een dikke sp2005 te komen met de zelfde ziekelijke kleur. En dacht dat hij in katwijk woonde, maar tis den haag oid :p

naja goed :D
 
ik heb een klein vraagje.

hoeveel tijd moet er ong tussen zitten tussen de primer en de normale lak.
en tussen de normale lak en de blanke lak?

mijn dank is groot:)
 
Ik zou graag een mat witte kleur , en ik zou daarvoor primer gebruiken

Kan ik dan daarna gewoon blanke lak erover ? of gaat het matte dan weg ?
 
Back
Top