alle elektriciteit weg.

Giorgo

DR70.
Vanmiddag is mijn stroom uitgevallen, de accu is het niet, mijn accu is wel kapot maar als ik de 2 fishes van de ontsteking aansluit op nieuwe accu en mijn snelheidsmeters (direct op batterij).

De meters werken maar elektrische start etc niet, het lijkt of de elektriciteit van mijn ontsteking naar brommer kapot is.
Kan je dit op 1 of andere manier testen.

Als je zo een originele ontsteking van tnt koopt (30euro)
Zitten dan die 2 dikke kabels eraan die naar je accu lopen ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hmm ja het zou goed kunnen dat het je zekering is heb ik ook een keer gehad dat die kapot was en toen werkte niets meer. Wel opletten dat je er een nieuwe in zet met een net zo groot getal erop. Waarschijnlijk zit hij ergens bij je accu in de buurt, en anders misschien onder een kapje in je buddy ofzo. Wat voor scooter gaat het om ?
 
Hmm ja het zou goed kunnen dat het je zekering is heb ik ook een keer gehad dat die kapot was en toen werkte niets meer. Wel opletten dat je er een nieuwe in zet met een net zo groot getal erop. Waarschijnlijk zit hij ergens bij je accu in de buurt, en anders misschien onder een kapje in je buddy ofzo. Wat voor scooter gaat het om ?
Mbk booster van 2005
 
Ja had al effe op google gezocht, als het goed is zit die vlakbij je accu.
Het was inderdaad de zekering, mijn vriendin heeft net dezelfde booster even verwisseld en alle elektriciteit werkt weer.

Het zit in dat kleine plastiek bakje net naast je accu.
Dankje man :!
 
Back
Top