Algemeen voorvork topic!

Het valt mij op dat echt teveekl mensen met standaard scooters de voorkant verlagen,
hebben die dan geen idee dat het hele rijvaste gedeelte ermee naar de poep gaat?
 
er zitten bovenaan in je kroonstuk opstaande randjes,
die moet je even (laten) weghalen met een dremel en een freesje ;)
Je weet toch dat daar ringetjes zitten die je zo eruit kan plukken?
okee, ik heb dat idee van dat wegfrezen achterwege gelaten.
ik wil men poot van men rox uitelkaar halen.
ik denk ik draai een dat schroefje aan de onderkant aangezien dat het enige schroefje is wat ik zie.
de shit blijft maar draaien...
toen had ik door dat ik fout bezig was... Hoe moet ik hem demonteren?

hulp aub :)

Zit je poot vast in je t stuk nog?

Anders die schroeven losdraaien en een beiteltje ertussen kloppen. Dan komt het wel los.
 
Je weet toch dat daar ringetjes zitten die je zo eruit kan plukken?


Zit je poot vast in je t stuk nog?

Anders die schroeven losdraaien en een beiteltje ertussen kloppen. Dan komt het wel los.

ja als je die borgveren weghaald,
en je schuift je poten eruit, zie je dat er een opstaand randje inzit.
dat moet je eruit veilen.
 
Het valt mij op dat echt teveekl mensen met standaard scooters de voorkant verlagen,
hebben die dan geen idee dat het hele rijvaste gedeelte ermee naar de poep gaat?

Dat is zeker, maar het ziet er wel vet uit :p. Had mijn scooter toen 4 cm verlaagd, en dit icm een fournales 350mm achterveer. Ding schudde in de bochten niet best. Gelijk weer omhoog gebracht en het reed weer stukken beter.

Maar niemand die dat weet van een aprillia sr voorvork in een area?
 
weet iemand toevallig de breedte van het kroonstuk van een phantom?
hier komen aerox voorpoten in, icm een aerox voorvelg.
maar aangezien een phantom origineel 12inch velgen heeft, lijkt het me dat het kroonstuk ook wat smaller is.

(ik vraag het hier even, omdat de betreffende scooter niet binnen handbereik is om even op te meten)
 
Als ik een beta ark heb, met beta ark voorpoten. Hoe zit dat dan met busjes als ik er een sr velg in wil zetten? Heeft iemand de maten ervan?
 
weet iemand toevallig de breedte van het kroonstuk van een phantom?
hier komen aerox voorpoten in, icm een aerox voorvelg.
maar aangezien een phantom origineel 12inch velgen heeft, lijkt het me dat het kroonstuk ook wat smaller is.

(ik vraag het hier even, omdat de betreffende scooter niet binnen handbereik is om even op te meten)

Aeroxpoten zijn in diameter kleiner dan Phantom poten, dus dit gaat zoiezo al niet passen.
 
@ Danny Phantom:
daarvoor zijn dan toch busjes te maken?

ik vroeg me alleen af of het gehele kroonstuk niet smaller zou zijn aangezien 12inch velgen smaller zijn dan 13inchers..
het doet er nu eigenlijk al niet meer toe, maar toch zou ik het graag weten. weet jij dit/zou je dit willen opmeten?
 
Back
Top