Algemeen voorvork topic!

voor vork is verlaagt hier nog een fototje !! het wat strouwens erg makelijk ..

ooiii.jpg


het is dus een slider kroonstuk met sr vork poten er zij pas bussen gedraait om het te late passen !

ooi
 
is het kroonstuk van een slider wel net zo breed als die van een sr dan?
zoniet zulle je voorvorkpoten naar binnen (of buiten) staan en als je dat recht zet dmv ringen past je voorspatbord niet meer goed
 
slider kroonstuk is breder .. voor vork poten staan dus naar buiten ...

en sr pooten passen alleen in slider kroon stuk door middel van die bussen die ik ook heb

oooi
 
Iemand ervaring met rox kroonstuk in een slider frame??
ik heb zelf wel idee hoe aan te passen, maar ik heb er mijn bedenkingen bij.
Alle tips zijn welkom dus..
 
ik heb een kroonstuk thuis liggen maar die moet passend gemaakt worden.
waar ik net ben achter gekomen is als ik het andere model kroonstuk aanschaf dat die waarschijnlijk wel past maar dat weet ik ook niet zeker.
 
wie weet hoe ik een hele aerox voorvork op slider passend maak, ik hoorde dat de voorvork van een aerox van voor 2003 zo paste, weet iemand dit zeker.

/edit: heb er een gevonden:
[ir]http://img167.imageshack.us/img167/2945/aeroxvoorvorksmallko7.png[/ir]
kan iemand mij vertellen of deze op een slider past zonder aan te passen.
onder is hij 30 mm boven 25 mm.
 
Last edited:
ja die past zonder aanpassingen.
ik had namelijk eerst het oude model kroonstuk maar die paste niet gelijk, nu heb ik dat nieuwe model en die kan er zo in :)

[ir]http://i16.tinypic.com/4hushet.jpg[/ir]
 
De lagers voor die velgen bestaan niet iig. (35x12 of 32x12, weet niet exact meer wat de diameter van de lagerschalen voor roxvelgen is)

Maar er zijn pasbussen voor. Busjes van 1mm dik (2 kanten, dus 2 x 1mm = 2mm:+) Die kun je zo in je lager persen waardoor het mogelijk is om van de 12mm binnendiameter 10mm te maken. :)
 
neej, SSR Mizzle. bedoelt andersom, een te dikke as door een klein gat.
je moet of busjes in je voorvorkpoten en een dunnere as, of andere lagers met busjes ofzo, dat weet ik niet
 
Back
Top