Algemeen voorvork topic!

wtf :?

dan stop je toch gewoon ringetjes tussen beide poten zodat het WEL recht staat, en dan lijn je erop uit.

nu staat je klauw ook krom op de schijf...
 
neen, mijn antwoord is volkomen normaal.

het is eigenlijk ook nutteloos om een aerox voor te gebruiken.
nu zit je met sr velgen, aerox poten en slider kroonstuk.
 
neen, mijn antwoord is volkomen normaal.

het is eigenlijk ook nutteloos om een aerox voor te gebruiken.
nu zit je met sr velgen, aerox poten en slider kroonstuk.

hoe kom je er in godsnaam bij dat ik sr velgen heb??
en ookal zou ik dat hebben, wat kan jou dat boeien?
 
nou iemand heeft een slechte nacht gehad :rolleyes:

Waarom zou je aerox poten gebruiken als je std stunt velgen hebt?
of aerox velgen. want aerox velgen passen al van alleen.

het zou gek zijn om aerox poten te kopen voor de std velgen of aerox velgen.
 
ja ik vind het er ook mooier uitzien.
ook aangezien ik een aerox voorwiel heb dat het dan mooier uitkomt met de as aan de achterkant op de veerpoot.
(en hij is een klein stukkie lager nou zonder de poten in te korten of wat dan ook)
 
weet dat dit topic niet voor verkoop bedoelt is maar verkoop gaat niet zo makkelijk maar heb een hele mooi buzzetti te koop liggen, 34mm poten heb et ding, hij is voor aerox dus als iemand intresse heb?
als iemand gaat zeiken hierzo over de verkoop boeit het me toch niet dus bespaar het jezelf alsjeblieft, leef er maar mee:p
[Ir]http://i9.tinypic.com/3zm2qz6.jpg[/Ir]
 
iemand een idee hoe je een aerox voorvork in een benelli douwt? die postie van de wielas is namelijk anders, bij een benbelli naar voor en bij aerox naar achter.
 
Ik weet niet of het hier hoort maar goed: Ik vroeg me af hoe ik de poten uit mijn F32S kroonstuk kan halen. Gewoon die blauwe stelschroeven eruit draaien en kunnen ze dan gewoon naar beneden worden getrokken??
 
Maakt niet uit , nu weten mensen die het nog niet goed bekeken hebben het direct zonder dat ze veel moeite hoeven doen :p.
 
Malossi voorvork uit elkaar te halen is echt te simpel...
dit weekend ook gedaan bij een NRG.

Je draaid alles los wat je ziet en hij ligt uit elkaar :p, het is igg makkelijker dan een normale minarelli voorvork....
 
hey jongens

ik heb dit type voor vork van aprillia sr
ik heb al pas bussen gemaakt/verlagings

Picture022klein.jpg


nu wil ik me voor vrok nog 4 cm late zaken

kan iemand mij stapsgewijs vertelen hoe ik terwerk ga en wat ik moet vervangen ... ?

mvg robin
 
nou het is dus een slider voor vork

en in die bus boven in zit randje van 4 mm zodat met inveren harde klap dat dan de voor vork er niet door schiet en hogere bussen gaat niet ik rij slider en die bussen kopen al bijne tegen de voor kap aan

gr robin
 
Back
Top