Algemeen: Lachgas

Weet iemand de maten van het schroefdraad van de twee onderste gaten in de NX Fuel en N20 Solenoids?
De twee gaten waarvan een aan elke zijde van de outlet zit.

Voorbeeld:
lightnitrous_solcut_warrows.jpg
 
Ik heb gelezen dat het niet goed is je fles plat te monteren.
Klopt het dat ze schuin naar boven moet staan? En hoeveel graden ongeveer?
Heb ook gelezen dat sommigen mensen iets in hun fels veranderen om ze op een bepaalde positie te plaatsen.

Kun je me dat wat uitleggen Heikoos?

Dank u!
 
Er zit een buisje in de fles die het gas onderuit de fles weg haalt. En buigt aan het einde af vandaar dat de fles in een bepaalde positie moet. Gewoon de fles beetje schuin doen, een aantal graden staat er niet echt voor. Ik gok dat die van mij op een 30 gr zit ongeveer. En je moet ervoor zorgen dat de aansluiting van de fles recht naar beneden wijst.

Sommige mensen halen dat buisje er ook uit zodat zij de fles op de kop kunnen monteren.
 
Wat moet je weten? Want ik denk dat het over mijn oude kit gaat ;)

Ja, maar heb ipv jouw relay systemen even een 12Volt DC relay gekocht - gelijk aan de relay die bij (zowat) alle NX / NOS kits horen.
Wou het officiele NX schema even vergelijken met wat ik nu heb.

Trouwens, Tom, had jij er nog ergens weerstanden tussen zitten?
 
Nee, Ik heb het gebruikt zoals jij het nu ook hebt. Het is gewoon zo compleet van de sprinter af gegaan. Persoonlijk zou ik gewoon werken met de transistors die er op zaten toen je het van mij kocht, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Gr,
Tom
 
Jasper,

Voor een of ander reden heb ik het daar niet kunnen vinden. Niet goed genoeg gezocht denk ik. Heb die van NOS ook liggen, maar wou hem even volgens de NX wijze aansluiten (niet dat het wat uitmaakt).

Nog bedankt!
 
Ik moet nog een andere kit halen voor het nieuwe seizoen omdat ik mijn oude impulsief heb verkocht, zit er veel verschil tusse NX en NOS? Of is het in principe hetzelfde systeem?
En pas de NOS gas inspuit dingetje ook in het schroefdraad wat gemaakt is met de tap die bij mijn NX systeem zat?
 
Ik moet nog een andere kit halen voor het nieuwe seizoen omdat ik mijn oude impulsief heb verkocht, zit er veel verschil tusse NX en NOS? Of is het in principe hetzelfde systeem?
En pas de NOS gas inspuit dingetje ook in het schroefdraad wat gemaakt is met de tap die bij mijn NX systeem zat?

Ja, aldus mijn instructieboekjes en wat ik online kon vinden wel.
In beide gevallen Amerikaanse maten.

Beide mijn NX en NOS boekjes vermelden naar het tappen van een: 1/16" NPT hole (maten in inches). Zelfde gaten dus inderdaad.
 
Voor de liefhebbers, ik heb nog een zgan. NX kit liggen. Voor meer info PM. Tevens krijg je er dan gratisj advies bij :p
 
Jasper,

Voor een of ander reden heb ik het daar niet kunnen vinden. Niet goed genoeg gezocht denk ik. Heb die van NOS ook liggen, maar wou hem even volgens de NX wijze aansluiten (niet dat het wat uitmaakt).

Nog bedankt!

was niet aanvallend bedoeld hoor:*

ontopic: ik vind de nx set qua leidings wat degelijker, nos komt wat gammel over naar mijn idee. maar zijn wel veel flexibeler
 
was niet aanvallend bedoeld hoor:*

ontopic: ik vind de nx set qua leidings wat degelijker, nos komt wat gammel over naar mijn idee. maar zijn wel veel flexibeler

Nee snap ik (A)..

Maar inderdaad, vind de NX kit erg stug/onflexiebel wat de gevlochten leidingen betreft.. je kan ze best draaien en buigen, maar ze drukken zo hardt tegen de andere richting als je dat doet...

Enig idee waar je die grondplaten kan halen voor de NX solednoids? Kan ik die op de (originele) grondplaten bevestingen en vervolgens die plaat weer ergens op...
 
Back
Top