*Algemeen fotografie topic*

Status
Not open for further replies.
okay tsjah dat kan... t was vooral de bedoeling n btje jdm achtige sfeer te creeren hehe


en zelf vind ik foto 3 en 8 het beste gelukt
 
Erg mooie serie pics!
'k vind nachtfoto's over t algemeen leuker dan normale pics, omdat je meer met het licht kan spelen :)
 
SendaSM said:
Erg mooie serie pics!
'k vind nachtfoto's over t algemeen leuker dan normale pics, omdat je meer met het licht kan spelen :)


Zeker , vind het wel vet omdat je veel verschillende sferen kan creeëren dmv licht zonder er veel aan te doen of zonder een boeiend onderwerp.

Heb zelf weinig nachtfoto's gemaakt omdat je op mn camera geen sluitertijd kon instellen en hij het nooit zo goed trok als er veel lichtjes aan te pas kwamen :p

19.jpg
 
Last edited:
Rustig in dit topic , alle fotograven op vakantie ? :p

Ik begin helemaal gek te worden zonder camera , is echt afkicken :D
Zat er aan te denken een gewone digi weer te kopen maarja, dat kan ik misschien maar beter niet doen nu ik met de functies en mogelijkheden van een Spiegelreflex in mn hoofd zit. :p
 
Straks komt er opeens een overvloed aan vakantiefoto's :+

Heb zelf even niet zo'n inspiratie/onderwerp om foto's van te maken.
 
SendaSM said:
Straks komt er opeens een overvloed aan vakantiefoto's :+

Heb zelf even niet zo'n inspiratie/onderwerp om foto's van te maken.


Hehe , gewoon altijd je cam op zak hebben , op de raarste momenten zie je een mooie foto. ;) Had mijne werkelijk altijd bij me , is niet echt goed voor zo'n ding, mja je moet er wat voor over hebben. Al zijn er niet zoveel vette pics uit gekomen maar dat had meer met de kwaliteit van het apparaat te maken ;)

Ik wil later wel eens in Japanse / Chinese steden pics maken , vette portretten enzo maken en vooral van straatsituaties en gebouwen.Vind het altijd wel vet als je die beelden op tv ziet van daar, architectuur,infrastructuur en de mensen. Maargoed dat zien we over heel veel jaar wel dan.

Mja in amsterdam kan je ook mooie pics maken , vooral die gebouwen langs het IJ, staan mooie tussen , vooral bij schemering kan je er volgens mij echt vette pics van maken. Moet er over 2 weken een half jaar stage lopen dus kom er elke dag met de trein langs , dan zal ik het wel eens even goed bekijken :p Jammer dat ik geen cam heb dan. Maargoed , blijven zeuren erover lost ook niks op dus houd er over op :)
 
Last edited:
Eind september hoop ik de 350D in mijn bezit te hebben, ff sparen + verjaardag ^^

Kan ik mooie piccies schieten van mn fietsje ;p
 
Wie weet er nou trouwens echt een goede uploadsite waar je rechtstreeks kan linken voor dit forum?

En gratis uiteraard ;p
 
Vassago said:
Wie weet er nou trouwens echt een goede uploadsite waar je rechtstreeks kan linken voor dit forum?

En gratis uiteraard ;p

www.sxc.hu misschien ? , mja daar moet je fullsize uploaden volgens mij :)
Is een fotografie site voor stockpics.

Vassago said:
Eind september hoop ik de 350D in mijn bezit te hebben, ff sparen + verjaardag ^^

Netjes :W
 
Last edited:
#Bas said:
www.sxc.hu misschien ? , mja daar moet je fullsize uploaden volgens mij :)
Is een fotografie site voor stockpics.



Netjes :W

Maar als jij je pic van te voren resized naar b.v. 1024*768 dan kan je hem zonder problemen fullsize oploaden en dan hier IR taggen?

Ja, hoop dat het lukt, hij is nu voor 800E beschikbaar, dus op zich wel een ok bedrag vind ik. Wel aardige uitgave na mijn racefiets, maar goed, het moet rollen toch? ;p
 
Denk het wel , probeer anders ff in een topic een foto van daar te posten , zie je het vanzelf.

Waar voor 800 dan ? , ik heb het geld wel liggen (ben al 7 weken aan het werk deze vakantie) maar heb het helaas nodig tijdens mn stage periode. Dus ik koop hem volgend jaar augustus pas denk ik. Of eerst een Cam en dan rijlessen , dan zal het zo'n april / mei worden.

Ws. is er dan al een nieuwe cam :) , 400d ?
 
Last edited:
Eerst m'n kamer grondig verbouwen deze vakantie. Als ik daar niet teveel geld insteek ga ik eind deze maand voor de Canon EF 70-200 f/4L USM lens :), anders wordt 't een maandje later.
 
Netjes , prijzig lensje maar dan heb je ook wat natuurlijk :)

Nog mooie pics gemaakt in de tussentijd ?
 
Ja ik heb nog wel wat foto's, nu ik die van vakantie ook heb uitgezocht :).
 

Attachments

  • Pict-(507).jpg
    Pict-(507).jpg
    58.4 KB · Views: 149
  • Pict-(616).jpg
    Pict-(616).jpg
    66.1 KB · Views: 151
  • Pict-(532).jpg
    Pict-(532).jpg
    77.4 KB · Views: 152
  • Pict-(702).jpg
    Pict-(702).jpg
    72.1 KB · Views: 151
  • Pict-(550).jpg
    Pict-(550).jpg
    67 KB · Views: 156
Idd , kan beter de Bentley van Harry Mens er staan als ie Bussiness Class opneemt ;)

Mooi licht iig op de foto :)
 
Vassago:

is die prijs zonder lens of met lens ? van de 350d


edit//

Ap. Je laat me blozen met die foto's :D zien er echt mooi uit. Zeg ook ff dat die zeil boot van jullie is :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top