Alarmsysteem vespa sprint

Alpje

New Member
Ik heb een vespa sprint uit 2018 met een Patrolline alarmsysteem die het niet meer doet. De batterijen van de afstandsbediening zijn vernieuwd maar nog steeds gaat het alarm niet aan. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Bedankt voor de reactie.

Advertisement - register to remove this

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Als het probleem in het alarmsysteem zelf zit, kun je weinig zelf doen, lijkt mij.
Ik weet niet of het alarmsysteem ooit gewerkt heeft terwijl de scooter in jouw bezit is maar blijkbaar (ik ken het systeem niet) is het zaakje programmeerbaar tenminste op de website van "ROGER TRADING" staat "Programmeerbaar d.m.v. een instelbare pincode."
Dus ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat je de code die de afstandsbediening uitzendt kunt veranderen.
Ik zou op z'n minst eens even kijken of die pin-code van de AB en alarm overeen komen, en indien dit moet gebeuren met zogenaamde dip-switches, of deze nog goed schakelen want deze willen nogal eens graag mottig worden vooral in vochtige omgevingen.

1735802770373.webp

Verder de connector van het alarm nakijken en controleren op oxide of slechte contacten, dit zelfde geldt eveneens voor de connectoren van het kabelboompje die je bij deze alarmen moet bestellen om het betreffende alarm aan te sluiten op jouw specifieke scooter.

Verder zou je de spanning van de accu controleren en of deze ook aankomt op de connector van het alarm.

https://rogertrading.nl/product/pat...QZDUdKunR1uOjCi2tPNsYEVhIhEAT6wKqCEq5nAtTrCuC

Last edited:
Back