Alarm uit de conrad

Zillion

Well-Known Member
Hey mensen, ik las laatst in de conrad over een alarm dat je zelf kon instaleren voor 24,95 kon je aansluiten op je claxon, zat een hellings hoek meter in, misshien een tip voor jullie, ik moet zelf nog even kijken, was speciaal voor motoren, dus werkt het vast ook op scooters
 
Advertisement - register to remove this

allemaal wel leuk zo'n hellingshoek meter maar hoe zit t dan met je zij standaard ???

ik denk dat dat toch wel een alarm melding geeft of ben ik gek ??? ??? ??? ???
 
Ik denk dus als je hem aanzet, en dan de hellingshoek veranderdt, dat ie dan afgaat.

dus als je hem ineen schuine positie neerzet of recht maakt niet uit, maar als het dan verandert, dat het afgaat
 
Originally posted by mike:
hmmmzz dat zou kunnen maar een motor staat meestal op een middenbok

Correctie: motoren staan bijna altijd op de zijstandaard
wink.gif
 
199648M1.JPG


Produktinformatie

Deze alarminstallatie reageert vooral op neigingsveranderingen van het voertuig. Na het inschakelen staat de alarminstallatie onmiddellijk op scherp. Een verandering van positie leidt onmiddellijk tot het activeren van het alarm m.b.v. de reeds aanwezige of een extra aangebrachte claxon. De claxon klinkt met regelmatige tussenpozen om het akoestische effect te verhogen. Na afloop van het alarm staat de installatie automatisch weer op scherp, zodat een nieuwe verandering weer tot het activeren van het alarm leidt. De gevoeligheid is instelbaar. Voor het activeren van het alarm wordt geadviseerd om een verborgen ingebouwde sleutelschakelaar (behoort niet tot de levering) te gebruiken.
Technische spec.: Voedingsspanning 12 V (motoraccu) · Stroomverbruik op scherp ca. 7 mA · Alarmduur ca. 25 sec. (conform StVZO) · Relaisschakelstroom max. 20 A · Afm. 50 x 32 mm.
Bouwpakket
 
Back
Top