Akrapovic uitlaat op btc riva sport?!?

Advertisement - register to remove this

zou niet weten waarom je dit zou willen? je voelt je misschien het mannetje zonder db killer op het fietspad maar de meeste mensen zullen zich er alleen maar aan irriteren zou uitlaat gewoon standaard laten, loopt ie wss ook het lekkerst mee
 
Ik heb een btc riva sport snor uit het jaar 2018 en vroeg me af er hier een akrapovic uitlaat onder kon? Zou iemand mij dit kunnen vertellen
Alles kan, maar waarom zou je het willen, vaak lopen 4t scooters zelfs langzamer van zo'n open uitlaat. En het maakt een onnodige teringherrie. Ik zeg niet dat mijn brommers stil zijn (ik vervang demperwol wel om de zoveel tijd), maar het is nogsteeds niets in vergelijking met alle snorfietsjes hier die met hun (vaak nep) Akrapovic rondrijden.
 
Ik snap nooit waarom mensen negatief reageren en gaan afkraken. Deze jongen vraagt of iets mogelijk is, als je zijn vraag niet kan beantwoorden of nuttige info kan geven reageer dan gewoon niet. Hier heeft die niks aan mensen.
 
Een akrapovic heb je niet voor jou scooter, Alleen neppe. Wel heb je bijvoorbeeld jamarcol. gewoon even googlen op gy6 sport exhaust / uitlaat / akrapovic
 
Back
Top