airsal 70 met sito plus

Choempie

Well-Known Member
Iemand die ervaring heeft met een airsal 70cc cilinder (alu), Loopt dit een beetje lekker met een sito plus uitlaat. of loopt dit echt bagger, zo ja zijn er nog uitlaten die er wel lekker mee lopen (geen terugloop)
 
Advertisement - register to remove this

ik snap niet waarom je uberhaupt een airsal 70 wilt halen als je geen pijp wilt halen die bij je setup past.
om je vraag te beantwoorden: het gaat bagger lopen, en airsal is sowieso niet je van het, als je een 70 wilt met een sito plus erachter haal je beste een dr70.
 
ik snap niet waarom je uberhaupt een airsal 70 wilt halen als je geen pijp wilt halen die bij je setup past.
om je vraag te beantwoorden: het gaat bagger lopen, en airsal is sowieso niet je van het, als je een 70 wilt met een sito plus erachter haal je beste een dr70.
Is voor een peugeot hori blok, weinig keuzes in cilinder daarvoor. vandaar dat ik het ff navraag hier.
 
Wat is wel een goede terugloop met de airsal 70?
yasuni r of toch liever een c21, bidalot cs1r, of een gianellia (rekord, extra)
Ik zou je eerst orienteren op wat een goeie setup is als je uberhaupt zo’n peugeot blokje wil opfokken, want het feit dat je airsal 70 en c21 in dezelfde zin noemt baart me zorgen
 
Ik zou je eerst orienteren op wat een goeie setup is als je uberhaupt zo’n peugeot blokje wil opfokken, want het feit dat je airsal 70 en c21 in dezelfde zin noemt baart me zorgen
Is voor een vriend van me, maar hij heeft al een airsal 70 besteld, maar wilt geen terugloop. had ook al gezegd dat het niet zou lopen dus wou hij misschien toch wel een terugloop uitlaat. Voor mn eigen scooter heb ik een redelijke goede setup bestelt.
 
Je hebt ook meedere cilinders van Airsal.
Nu zijn ze lekker goedkoop maar niet fantastisch.
Zelf ook geen al te beste ervaring mee.
(Sf2 airsal eurokit 70cc AC)

Ze zijn niet hoogtoerig op de sf2 dus met een standaard pot als een sito kom je er wel mee weg.
Ik had er nog een oude gia gsp op en een doppler S3R, en beste ging met gsp op een of andere manier.

En dan komt ook nog het aftellen er bij kijken
Waar rijd hij uberaubt mee qua overbrenging?
 
Je hebt ook meedere cilinders van Airsal.
Nu zijn ze lekker goedkoop maar niet fantastisch.
Zelf ook geen al te beste ervaring mee.
(Sf2 airsal eurokit 70cc AC)

Ze zijn niet hoogtoerig op de sf2 dus met een standaard pot als een sito kom je er wel mee weg.
Ik had er nog een oude gia gsp op en een doppler S3R, en beste ging met gsp op een of andere manier.

En dan komt ook nog het aftellen er bij kijken
Waar rijd hij uberaubt mee qua overbrenging?
Is een sf2 nou vertikaal of horizontaal? Verder is mn overbrenging nog standaard maar wel van plan om een race vario te nemen maar weet nog niet precies welke
 
die heeft een verticaal blok.
vandaar dat ik ook niet helemaal zeker ben of ze aller bij een beetje de zelfde toeren draaien en daarom een sito+ wel of niet goed is voor de horizontaal uitgevoerde blokjes van die tijd.
 
Back
Top