airsal 70 maar voor welke type blok

zelfbouw006

Well-Known Member
hallo ik heb hier een airsal cilinder staan maar ik weet niet voor wel type blok deze is. mischien kunnen jullie mij daar bij helpen. ik begon te twijfelen door de cilinderkop bevestiging.
airsal11.jpg

airsal22.jpg
 
Advertisement - register to remove this

mss iets betere foto's dan?
eentje van de onderkant, en de cilinderkop.
En kun je de bovenkant ook wat beter trekken zodat we de gehele oppervlakte kunnen zien. Mss ook de uitlaatpoort, want volgens mij zijn er niet veel met zoeen schuine poort.

*edit* als je hier kijkt op de site van airsal zelf is de enigste cilinder me die 6 gaten aan de bovenkant afkomstig van een atv/offroad voor de rest is er niets die op jouw cilinder lijkt.
url: http://www.airsal.com/atv1b.htm#
 
Last edited:
minarelli horizontaal idd , nieuwe lijn van cilinders van airsal :)

hebben we het een poosje geleden ook al over gehad in het nieuwe onderdelen topic...

de cilinder zou vast moeten worden gezet met korte tapeinden of bouten onderaan de cilinder , zo kun je dus de cilinder al vastzetten zonder de kop erop te hoeven zetten , de kop zet je dan weer boven op de cilinder vast (vandaar het draad bovenin)

@ topicstarter , heb je mischien nog meer foto's van wat meer kanten ? heb zelf deze cilinder nog nooit in handen gehad , is wel interresant.
 
Back
Top