Elan1753
New Member
Hey iedereen,
Ik zit met het volgende.
Ik heb een derbi nt blok gereviseerd en gebouwd met een airsal aluminium cilinder 72cc. Doppler endurance krukas, malossi Vl6membraam en 21mm phgb dellorto(sproeier 90) met polini sportfilter.bougie(Br9es) ziet er ook goed uit en ik rijd 1:40 mengverhouding. Rijd perfect, geen valse lucht aan en rondom het blok en heb al een 100km gereden. maar mijn cilinder word niet zo heel warm: 98F of -+37gradenC (koso meter) heb ook alles goed ontlucht. Maar deze koelt precies te goed denk ik, wat kan ik doen zodat hij warmer word? Ik kan na eens goed door te rijden mijn hand makkelijk op de radiator leggen en de cilinder en kvs bakje. alles voelt ook gwn goed warm aan maar niet dat ik mijzelf zou verbranden of niet lang mijn hand erop kan houden, Buiten de uitlaat natuurlijk.
Ik zit met het volgende.
Ik heb een derbi nt blok gereviseerd en gebouwd met een airsal aluminium cilinder 72cc. Doppler endurance krukas, malossi Vl6membraam en 21mm phgb dellorto(sproeier 90) met polini sportfilter.bougie(Br9es) ziet er ook goed uit en ik rijd 1:40 mengverhouding. Rijd perfect, geen valse lucht aan en rondom het blok en heb al een 100km gereden. maar mijn cilinder word niet zo heel warm: 98F of -+37gradenC (koso meter) heb ook alles goed ontlucht. Maar deze koelt precies te goed denk ik, wat kan ik doen zodat hij warmer word? Ik kan na eens goed door te rijden mijn hand makkelijk op de radiator leggen en de cilinder en kvs bakje. alles voelt ook gwn goed warm aan maar niet dat ik mijzelf zou verbranden of niet lang mijn hand erop kan houden, Buiten de uitlaat natuurlijk.