Air Traffic Controller

Wackoflo

(Re)Member
Ik ben bezig met te solliciteren voor de opleiding airtrafficcontroller bij de nationale luchtvaart dienst... Je moet dan een 14weken durende test doorlopen over allerlei punten als ruimtelijk inzicht en beslissingsvermogen e.d.

Zijn er meer mensen op het forum die deze test hebben gedaan succesvol of niet? of dit plannen te gaan doen :)

Kwas hier benieuwd naar en misschien rollen er wat tips uit o.i.d.

Jeroen
 
Advertisement - register to remove this

het is idd heel moeilijk, me tante zit ook in de toren oip schiphol :)
zou haar wel eens vragen hoe het zit met opleidingen en met slagings precentage %

ieder geval suc6
 
Wat is nou eigenlijk het motief voor mensen om 40 jaar lang 40 uur per week naar puntjes op een scherm met wat getalletjes erbij te gaan staren?
 
Enrico@Sprinter said:
ton per jaar? Geloof dat maar niet :)

Waarom niet ? Zelfs het hoofd van onze bibliotheek op de universiteit verdient dat ...

Stond een vacature voor, vandaar dat ik t weet ... salarisschaal 15, 8200 bruto per maand :rolleyes:

Nou, daar wil ik ook nog wel mijn neus voor in de boeken steken
 
Enrico@Sprinter said:
ton per jaar? Geloof dat maar niet :)

ik geloof ut wel :p, met een heleboel fitness en beweging er betaald bij omdat je anders allemaal van die enge computer ziektes krijg enzo :)
 
Het is idd 1 van de meest saaie beroepen ter wereld.
Sorry, maar ik heb geen zin om 40 jaar lang stippen te volgen met 1000en levens op je verantwoording.
Dan kan het nog zo goed verdienen.
Dan maar putjeschepper.
 
+ betaald tijdens je opleiding, als je het een jaartje of 10 doet ben je iig wel al lkkr binnengelopen, en misschien is het wel hartstikke indrukwekkend dat beroep, weet jij veel :p
 
mijn opleiding kost alleen ;) , toch lekker mee genomen,

en je komt toch uit op een gulden ton per jaar zo als je 1 maal werkt ;)
 
Back
Top