Agm vx50 stottert

marvinagmvx50

New Member
Ik heb een Agm vx50 uit bouwjaar en aangeschaft in 2017. er zit een 70 cc cilinder, 7 gram rollen, sproeier 80, 18.5 mm carburateur, onbegrensde cdi, jamarcol uitlaat op. Carburateur net vervangen en sproeier. vorige maand nog onderhoud gehad.



Ik heb er gisteren aan gesleuteld en heb de originele sproeier 80 er opgedaan omdat die het beste deed. eerder had ik 84 en 86 geprobeerd maar dat was geen succes. ook heb ik de de bendix gesmeerd. toen Ik er later op reed stotterde hij soms bij het optrekken. Ook bij de topsnelheid leek het alsof die elke keer afremde. nu heb ik vandaag de rollen veranderd. van 5 gram naar 7 gram. maar geen verschil. ik heb ook naar de bougie gekeken en die is koffie bruin maar op de rand zwart. ook heb ik de luchtschroef opnieuw afgesteld. maar hij blijft stotteren en steeds een beetje afremmen van 70 naar 66 km per uur en dat blijft herhalen. heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen of nakijken?
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt sproeiers vervangen dus ik zou in die richting zoeken. Even controleren als hij met 80 altijd goed reed en nu niet dan zit er iets niet goed.

Carburateur moet goed vastzitten en luchtdicht zijn. Ook de sproeier en vlotterkamer moet brandschoon zijn zonder vuiltjes..
 
Back
Top