AGM VX50 locatie CDI

Thommie91

Well-Known Member
Beste leden,

Sinds vorige week ben ik eigenaar van een AGM VX50. Verrassend leuk brommertje, goed afgewerkt, starten lopen, erg stil en lekker goedkoop(een echte hollander:)). Echter de 25 km/h wordt ik niet heel gelukkig van...

Mijn vraag: Weet iemand de locatie van de CDI?
Waar heb ik al gezocht;
- Onder de buddy, tegen het frame.
- Bij de accu.


Ik zie jullie reacties graag tegemoet, alvast dank!
 
Advertisement - register to remove this

Beste leden,

Sinds vorige week ben ik eigenaar van een AGM VX50. Verrassend leuk brommertje, goed afgewerkt, starten lopen, erg stil en lekker goedkoop(een echte hollander:)). Echter de 25 km/h wordt ik niet heel gelukkig van...

Mijn vraag: Weet iemand de locatie van de CDI?
Waar heb ik al gezocht;
- Onder de buddy, tegen het frame.
- Bij de accu.


Ik zie jullie reacties graag tegemoet, alvast dank!

Ik heb hetzelfde probleem met een Riya LX, wat technisch dezelfde scooter is. Kan de CDI nergens vinden.
Heb je 'm inmiddels gevonden?
 
Heb de CDI gevonden. Hij zit verstopt aan de rechterkant aan het frame pal naast de benzinetank.
Zadel verwijderen inclusief de zwarte bak die er onder zit en dan kun je er bij.

Als de CDI bij jouw scooter toch ergens anders blijkt te zitten dan kun je hem vinden door het volgen van een draad die uit het vliegwiel huis komt (linkerzijde motor). Dit is de draad van de vliegwielsensor die vanaf het vliegwiel rechtsstreeks naar de CDI loopt. Zo heb ik de mijne ook gevonden. ;-)
 
Back
Top