AGM VX50 ervaringen?

kzekere

New Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een scooter en kwam al vrij snel de AGM VX50 tegen. Dit past goed binnen mijn budget en ik vind hem er ook nog eens heel goed uit zien. Echter zijn er gemixte ervaringen van en dit zijn vaak ook oude topics. De één zegt dat het Chinese puin is, de ander heeft er al duizenden kilometers probleemloos op zitten.

Wat moet ik geloven? Ik ben iemand die normaal rijd, ik verwacht zo'n duizend tot hooguit 1500 km/jaar. Zal een AGM VX50 dan goed bij mij passen (rekeninghoudend met mijn budget), of zijn er betere opties?

Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen!
 
Advertisement - register to remove this

Tja, AGM is een keuze en het nadeel is dat de meeste chinese scooters kwalitatief gewoon slechter zijn. De leeftijd gaat veel eerder tellen bij zn scooter.
 
Wat is je budget om uit te geven.. Voor rond de 700 - 900 euro is er vaak bij een goede dealer al snel een A-merk scooter te krijgen die ook zelfs nog onderhoud heeft gehad.. (uiteraard zal je voor alles dit moeten nakijken)

AGM zou ik zelf al heel snel laten staan.. Gewoon omdat dit een scooter is die geen lange levensverwachting kent.. En het zou dus jammer zijn als je er voor korte duur er echt plezier eruit kan beleven..

Dit is even als voorbeeld:

http://www.coorens-tweewielers.nl/i...ond--/vehicle-sym-scooter-224?did=&Itemid=302

Vooral belangrijk is het om na te kijken de onderhoud history.. En ga liever voor een scooter die bij de dealer alle onderhouds beurten heeft gehad (en dit aantoonbaar is) dan dat je ergens eentje particulier koopt en waar zelf eraan gerommeld is.. Een goede naam dealer kan je er vaak een paar maanden garantie erbij geven, die je van een particulier niet gaat krijgen.
 
Back
Top