AGM Swan euro4

Rowe1703

New Member
Ik heb een scooter op het oog namelijk de AGM Swan. Nu ben ik niet zo bekent meer met alle merken van tegenwoordig. Wat is jullie mening over deze scooter. Ik wil hem dagelijks gaan gebruiken voor woon werk.
Is AGM een goed merk met goede vering en goed stevig frame?
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel wil je uitgeven aan een scooter.. Ik denk dat je voor dat geld wel betere keuzes kunt maken..
 
Hoeveel wil je uitgeven aan een scooter.. Ik denk dat je voor dat geld wel betere keuzes kunt maken..

Eerste instantie wou ik iets voor 1000 euro maar dat red je niet echt. Deze Swan is de nieuwe euro4 motor met 3 jaar garantie. Totaal alles inclusief slot art4 ben ik 1450 kwijt. Als ik voor merk als Kymco ga kijken ben ik alweer meer dan 2000 kwijt
 
Misschien dan niet beter om voor een jonge 2ehandse A-merk scooter te kijken.. Voor ongeveer 800 - 900 euro moet er vast wel iets te vinden zijn dat ook dealer onderhouden is.

Van die AGM daar heb je als je gelukt hebt maar 2 jaar plezier van. Deze scooters `degraderen` nogal snel van een blinkend exemplaar, naar een hoop roest.. De onderdelen zijn zo slecht dat je er maar geld aan eruit blijft geven..

Wil je echter plezier hebben zoek dan liever een a-merk scooter.
 
Back
Top