Agm stuur scheef

Mitchell1357

New Member
Ik heb een agm vx50 alleen mijn stuur heeft na een val een hele kleine afwijking naar links waardoor als ik recht vooruit rijd mijn lamp ook wat naar rechts staat, erg vervelend, hoe fix ik dit. Tips?
 
Advertisement - register to remove this

Als hij een voorvork heeft met 2 poten dan moet je de bouten van de kroonplaat lossen, daar waar de poten in vastzitten.
Dus niet helemaal los !
Dan kan je het voorwiel richten door hem tussen je benen te klemmen en dan kijken of de poten recht staan.
 
Klopt, ik had het laatst ook. Gaat idd alleen om de stuurbout bovenaan de vork.
Kan ik daarbij als ik de Kap bij t voorwiel weg haal?
Post automatically merged:

Als ik het correct lees, zitten ze poten niet "scheef" maar puur het bovenste gedeelte waar je stuur zit. Dat is vaak gewoon de clamp even wat losser draaien, stuur richten en weer vast zetten.

Hier nog wat tips: https://scooterforum.net/threads/stuur-scheef.119960/
Sorry, heb geen flauw idee wat je met de clamp bedoelt. Zit dat ergens bij de kroonplaat ofzo?
 
Het stuur zit met een bout op het T stuk, hier valt helaas niets aan te stellen. Dit is gewoon een gat wat door het stuur en T stuk gaat, en helaas geen slobgat. Sommige scooter hebben dit al vanuit de fabriek, omdat het gat niet goed is geboord. En sommige krijgen dit door een tik op de voorvork.

Meestal is het met het T-stuk/voorvork vervangen opgelost.
 
Back
Top