This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

AGM strada 125 vertanding vraag.

kikkerman

Member
Ha, ik ga binnenkort een agm strada kopen en ombouwen tot 125, maar ik zie NERGENS tandwielen of uberhaupt onderdelen te koop, weet iemand toevallig waar ik onderdelen kan halen voor dit arme chineesje?

Goedenavond,
Ik heb ook een agm strada omgebouwd tot 110CC bij Brinkmotoren kunt u wel tandwielen en kettingen kopen. Nou heb ik ook een vraag mijn agm strada trilt enorm met het 110cc blok heeft u hier ook last van?
Groeten,
Max

wees voorzichtig met die ombouw, als je er een klapper me maakt ben je flink de sjaak. brink motoren (woon ik redelijk dichtbij) vraag ik me echt af of ze nog wel leveren, in2009 hebben ze minibikeshop overgenomen.(van 2006 tot 2009 een goede en betrouwbare winkel)en daarna snel bergafwaards gegaan en open op speciale tijden. al vanaf 2009. ze zitten in ijselmuiden en vanaf zwolle is t niet ver..

Weet je misschien meer over de agm strada ik heb een boel vragen. Ik bestel regelmatig dingen bij brinkmotoren. Goeie service en snelle levering.

Weet je misschien meer over de agm strada ik heb een boel vragen. Ik bestel regelmatig dingen bij brinkmotoren. Goeie service en snelle levering.
enige wat ik er van weet dat ze redelijk gelijk zijn aan de killerbee F weet ik veel. Wat brink nog wel doet vrijwel t zelfde. Sta je voor de deur is hij vrijwel altijd dicht en alleen op afspraak. site geen ervaring want ik woon er 10 min vandaan