AGM START NIET

Vandaag met mijn scooter naar de sportschool gereden en liep gwn goed toen ik thuis kwam en 3 uur later weg wou rijden deed hij niks meer.
Accu spanning is overal 12 volt, lampen gaan aan als ik de sleutel omdraai, remlichten en toeter doen het.
Nu is de vraag waarom start hij niet?
Ik heb er een nieuwe spanningsregelaar in gedaan om te kijken of het daar aan lag maar dat mocht niet baten. Zowel elektrisch als kick doet hij niks. Wat nu?
Post automatically merged:

Vandaag met mijn scooter naar de sportschool gereden en liep gwn goed toen ik thuis kwam en 3 uur later weg wou rijden deed hij niks meer.
Accu spanning is overal 12 volt, lampen gaan aan als ik de sleutel omdraai, remlichten en toeter doen het.
Nu is de vraag waarom start hij niet?
Ik heb er een nieuwe spanningsregelaar in gedaan om te kijken of het daar aan lag maar dat mocht niet baten. Zowel elektrisch als kick doet hij niks. Wat nu?
Als ik mijn startknop indruk komt er ook geen geluid, alsof er helemaal niks gebeurd.
 
Advertisement - register to remove this

Een beetje wazig verhaal.

Het eerste waar ik aan denk is een lege accu Heb je die goed gecontroleerd? Wat doet je accuspanning wanneer je de start knop indrukt?
 
Vandaag met mijn scooter naar de sportschool gereden en liep gwn goed toen ik thuis kwam en 3 uur later weg wou rijden deed hij niks meer.
Accu spanning is overal 12 volt, lampen gaan aan als ik de sleutel omdraai, remlichten en toeter doen het.
Nu is de vraag waarom start hij niet?
Ik heb er een nieuwe spanningsregelaar in gedaan om te kijken of het daar aan lag maar dat mocht niet baten. Zowel elektrisch als kick doet hij niks. Wat nu?
Post automatically merged:


Als ik mijn startknop indruk komt er ook geen geluid, alsof er helemaal niks gebeurd.
Accu spanning 12 volt maar klopt je ampere ook?
 
Om wat voor scooter gaat het?

Begin alvast om te checken of je vonkt hebt, en benzine krijgt.
Agm turbho de bougie vonkt er het blok krijgt benzine
Post automatically merged:

Een beetje wazig verhaal.

Het eerste waar ik aan denk is een lege accu Heb je die goed gecontroleerd? Wat doet je accuspanning wanneer je de start knop indrukt?
Zit net een nieuwe accu in en de accuspanning blijft gelijk ook al druk ik de knop in
Post automatically merged:

Massakabel controleren
Ga ik doen thnx
 
Agm turbho de bougie vonkt er het blok krijgt benzine
Post automatically merged:


Zit net een nieuwe accu in en de accuspanning blijft gelijk ook al druk ik de knop in
Post automatically merged:


Ga ik doen thnx
Startmotor doet het ook? Zoja ligt het niet aan je elektra lijkt mij, volgens mij sowieso niet. Ik zou als ik jou was ook even een compressietest doen.
 
De start lmoter doet niks als ik de elektrische start knop indruk, tevens als ik probeer te kicken gebeurd er ook niks
Als je probeert te kicken gaat er ook niks in de motor rond? Of bedoel je dat de motor gewoon niet aanslaat? Als je kickt en er gebeurt niks in je motorblok moet je het probleem in de kickstartdeksel zoeken
 
Back
Top