Reply to thread

Misschien een 2 maten grotere spoeier proberen.. De motoren worden op deze hete dagen veel heter. Dan verdampt het mengsel ook sneller.. En zit er minder / weiniger in de cilinder.. Maar zou eerst aan raden om de bougie te controleren..

Rijd momenteel met de kisbee rond waarvan ik alleen op de hoofdsproeier kan rijden..

Met het stationair gedeelte is iets mee aan de hand (word overigens komende week wat aan gedaan)

Ik merkte met het wat mildere weer dat er nog prima mee te rijden was.. Maar met deze hitte krijg ik de scooter ook niet gestart..

Hij liep wel, maar draaide erg laag in toeren en had helemaal geen zin om weg te rijden (eerder de neiging om continu uit te vallen)

Merk wel als die even een tijdje gestaan heeft in afkoeld is hij prima weer start..

Ik heb er zelfs start vloeistof erin moeten spuiten om de motor goed lopend te krijgen.. Dus dat was duidelijk iets te arm op het mengsel..

Benzine heeft overigens de neiging om te verdampen.. Vooral als het omgeving waar de benzine zich vind, goed heet is..

Ik weet niet of dat de scooter een brom model is..

Maar een chinees loopt zo ongeveer het best op Stationair sproeier 35 + 82 hoofdsproeier.. Mocht de hoofdsproeier voor jou iets te rijk staan, dan een 80er erin draaien.

Back