Agm retro extra start niet

Ik heb een agm retro
En deze start plots niet meer
Heb de bougie vervangen en vonkt goed
De Benz pomp in de tank en benz/vacuüm slangen vervangen
Daarna starten hij een paar dagen maar wel hoe moeilijk
En nu start hij niet meer
Carburateur ook al schoon gemaakt
Als ik electronisch start pakt hij in het niet helemaal op hangt tegen starten aan zeg maar en bij door starten word de bougie ook niet drijfnat

Waar kan dit aan liggen?
Kan dit kleppen/timing zijn of geknapte zuigerveer of membraan

Wie kan mij tips geven wat te controleren
Bvd
 
Advertisement - register to remove this

Is de benzine tank van metaal?? Zou zelf eerst de benzine af tappen en kijken of dat er geen roest of andere troep erin zit..
Weet dat bij mijn Znen / retrobikes retro aardig roest vorming in de tank was ontstaan.. Dan heb je dus de kans dat hij bij het vacuum kraanje dicht gaat zitten en dus stopt met benzine geven..


Voor de rest kan je kijken of dat er motor olie in het luchtfilter zit (een normaal goed lopend blok heeft meestal een schoon en droog luchtfilter zonder enige vorm van motor olie erin (anders heb je kans of dat de cilinder is versleten en of de zuigerveren op zit..

Heb je ook nog naar het oliepeil gekeken? Veel mensen controleren dit niet, of veelste laatst als de kogel al door de kerk is.
 
Is de benzine tank van metaal?? Zou zelf eerst de benzine af tappen en kijken of dat er geen roest of andere troep erin zit..
Weet dat bij mijn Znen / retrobikes retro aardig roest vorming in de tank was ontstaan.. Dan heb je dus de kans dat hij bij het vacuum kraanje dicht gaat zitten en dus stopt met benzine geven..


Voor de rest kan je kijken of dat er motor olie in het luchtfilter zit (een normaal goed lopend blok heeft meestal een schoon en droog luchtfilter zonder enige vorm van motor olie erin (anders heb je kans of dat de cilinder is versleten en of de zuigerveren op zit..

Heb je ook nog naar het oliepeil gekeken? Veel mensen controleren dit niet, of veelste laatst als de kogel al door de kerk is.

Zoals ik al zei heb ik de benzinepomp vervangen
Luchtfilter BTW ook vervangen

Maar toch dank voor de reacties

Iemand nog meer ideeën?
 
Back
Top