Agm caferacer 50 klepspeling

4slaf4life

Well-Known Member
Heb net een agm caferacer opgehaald waarvan het blok wat onderhoud moet hebben. Kan alleen nergens de klepspeling vinden. Op het scootertourforum lijken een paar topics te zijn maar hun site werkt niet. Kan iemand me hier mee helpen?
Post automatically merged:

het gaat trouwens om een 2016 model met carburateur
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dank voor je hulp. Wist helemaal niet dat het een lifann blokje was. Dacht er nog over na om een lifan blok te kopen (met wat meer cc's), maar wist niet of het goed zou passen. Ik neem nu dus aan van wel.

Hij liep mooi voor een minuutje, alleen nu vonkt hij weer niet. Was helaas niet de bougie, dus moet nu wachten tot de cdi en bobine binnen komen voordat ik weet of hij echt goed loopt
 
Hij liep mooi voor een minuutje, alleen nu vonkt hij weer niet. Was helaas niet de bougie, dus moet nu wachten tot de cdi en bobine binnen komen voordat ik weet of hij echt goed loopt
dat meen je niet! Echt balen.
Dank voor je hulp. Wist helemaal niet dat het een lifann blokje was. Dacht er nog over na om een lifan blok te kopen (met wat meer cc's), maar wist niet of het goed zou passen. Ik neem nu dus aan van wel.
graag gedaan, ik wist het niet zeker, maar de meeste 4 takt 50CC schakelbrommers hebben een lifan blok eronder hangen. (uitzonderingen zijn naar mijn weten kymco k-pipe (iemand die dit kan bevestigen?) en oude honda brommers)
 
Back
Top