Agent duwt me op scooter!

FF gevraagd wanneer ze je mogen schoppe/duwen oid

Rechtstreek van de politie man :p

Het ligt er maar net aan waarvoor je tot stoppen gedwongen wordt.

Ga jij daarna als een idioot ervandoor en haal je zulke rare dingen uit dan zullen wij alles doen om je te stoppen, dit voor de veiligheid van overige weggebruikers. Soms is een beetje hulp van een bumper nodig om je te stoppen, of voetje. Als het goed is gebeurd dit gecontroleerd zodat kans op letsel klein is.

Raak je ernstig gewond door zo'n aktie zal er goed onderzocht worden waat er aan vooraf is gegaan. Blijkt het een non rede te zijn waarom je op deze manier tot stoppen werd gedwongen krijgt de betrokken agent een behoorlijke duw van zijn baas. Kan ontslag op volgen, kijk maar naar Einhoven en die Marokkaanse jongen die een dubbele beenbreuk opliep.

Baantjer
 
Ik had het er net over met een ex-agent ja, je mag best geweld gebruiken maar het moet in verhouding staan met wat er voorafgaande is gebeurd.

Als jij een x door rood rijdt en de agent kickt je dan van de scooter dan is hij zeer fout bezig, rij je door 4 stoplichten door rood en wil je nog niet stoppen en hij kickt je er van af dan is het weer wel toegestaan geweld.

Voorafgaande aan z’n actie moet de agent het altijd direct melden, melding word genoteerd en dan pas mag er er een actie worden ondernomen, mits er bezwaar word gemaakt van de meldkamer mag het weer niet.

Zonder een voorafgaande melding voor het toepassen van bijzonder geweld kan de agent later zelf in problemen komen.
 
Maar gelukkig leven we in nederland en kan je dus in dit soort gevallen de agant aanklagen wegens poging tot doodslag.
Heb je een goede advocaat dan win je ook nog.

Je bent dan wel fout dat je wegrijdt. Mja je steelt een tas en wordt omver gereden perongeluk. Maar de bestolen wordt schuldig gezien.

En waarschijnlijk kan je dan ook nog de schade die je heb geleden ( denk aan kleding en je scooter ) nog gaan verhalen bij de belasting.
 
franky said:
30 waar j 30 met de auto mag
50 waar autos 50 mogen
geloof je het zelf?

Dat jij netjes 30 rijd waar het hoord? BS

Ik geloof echt niemand die dat zegt, dat mensen zeggen ik rij 50 waaar 30 mag, 70 waar 50 mag enzo ja die geloof ik. Waarom zou je anders je scooter opvoeren?

En kap is een keer met die f*cking irritante posts van moraalridder. w.t.f. voegt dat nu voor nuttigheid toe aan dit hele onderwerp? NIETS post daarom eens wat zinnigs
 
air2air said:
sure :L Weet je hoe dom dat klinkt?

Dat jij ze niet respecteert ligt aan jou, niet aan hun. Ze houden deze samenleving binnen t gareel, en dat dat rollerbanken gedoe er nou is komt door de mensen die als debielen gaan rijden.


Doordat zoveel scooters zijn opgevoerd, en soms zo dat je t niet in 1 oogopslag ziet houden ze veel brommers aan ja.. logisch ja als er op een winkelcentrum 75% zakkenroller is ga jij tog ook iedereen verdacht aankijken :L.


Als je weet dat je er duizenden euro's in heb zitten, en dat als je er mee gaat rijden kans heb dat je m kwijt ben, en dat als je iemand dood rijd zowat geen leven meer heb.. WAAROM DOE JE T DAN?! Ga een afgelegen plek vinden of een eigen terein maar NIET in de bebouwde kom.[/QUOTE]

:haha:

Ik zal maar niks zeggen...

Jij zit zeker ook op de politieopleiding:L

Net of jij Dank U agent zegt als je een bekeuring krijgt omdat je een scheurtje in je knipperlichtkapje hebt:L

Tis altijd makkelijk om andere te beoordelen op zown forum, maar zelf durven zeggen hoe je erover denkt durf je niet he?

Bang voor commentaar:L
 
Ik zal maar niks zeggen...
Ehm..?

Jij zit zeker ook op de politieopleiding:L
:L

Net of jij Dank U agent zegt als je een bekeuring krijgt omdat je een scheurtje in je knipperlichtkapje hebt:L
Zeg ik dat dan?!?! leuk vind ik t niet nee, mr respecteren doe ik t wel. en doorrijden bij iets vind ik tog wel wat anders dan knipperlichtkapjes ofsow, overdrijven is ook een vak :L.

Tis altijd makkelijk om andere te beoordelen op zown forum, maar zelf durven zeggen hoe je erover denkt durf je niet he?
WAT BEN IK DAN DE HELE TIJD AAN T DOEN MAFKEES?!?!?!?!?!!?
Zucht.. 8P
 
scoop643 said:
geloof je het zelf?

Dat jij netjes 30 rijd waar het hoord? BS

Ik geloof echt niemand die dat zegt, dat mensen zeggen ik rij 50 waaar 30 mag, 70 waar 50 mag enzo ja die geloof ik. Waarom zou je anders je scooter opvoeren?

En kap is een keer met die f*cking irritante posts van moraalridder. w.t.f. voegt dat nu voor nuttigheid toe aan dit hele onderwerp? NIETS post daarom eens wat zinnigs


ik rij idd 30 waar je 30 met de auto moet jah misschien 35 als k haast heb


en 50 waar je 50 mag ook , met een uitzondering als het druk is en iedereen rijd 60 rij ik het ook

waarom mijn scoot opgevoerd is?? puur voor trekkracht en om me af en toe uit te leven op prive wegen

enne dat van die moraalridder had ik beetje verkeerd begrepen
ik d8 dat hij weer politieagenten heilig maakte
 
degrees said:
Wouten moeten een bepaald aantal boetes uitschrijve voor een bepaalde periode, dus maar al te graag scooters.


Laat me raden, je bent 16 + je zit in pubertijd ? :rolleyes:

Nog een x voor alle NOOOBS DIE HET NOG NIET WETEN EN BLATEN :

Bij gooi & vechtstreek moeten de agent ongeveer 200 boetes per jaar hebben uitgedeelt, een jaar heeft 365 dagen en 52 weken, als je de boel + werkdagen gaat uitrekenen komt het er op neer dat die 1 boete per dag moet uitdelen om aan het einde van de jaar/werktijden over de 200 te komen

Dus wie nog een x zegt dat ze alleen achter scooters aaan zitten voor de bonus ( de 200 boetes ) :L Stfu en blaat geen onzin :L
 
suzuki-kat said:
Laat me raden, je bent 16 + je zit in pubertijd ? :rolleyes:

Nog een x voor alle NOOOBS DIE HET NOG NIET WETEN EN BLATEN :

Bij gooi & vechtstreek moeten de agent ongeveer 200 boetes per jaar hebben uitgedeelt, een jaar heeft 365 dagen en 52 weken, als je de boel + werkdagen gaat uitrekenen komt het er op neer dat die 1 boete per dag moet uitdelen om aan het einde van de jaar/werktijden over de 200 te komen

Dus wie nog een x zegt dat ze alleen achter scooters aaan zitten voor de bonus ( de 200 boetes ) :L Stfu en blaat geen onzin :L

autos enzo pakken ze ook wel

maar altijd 2 weken per jaar (toevallig 2 weken achter elkaar) staan hier overal rollenbanken

de rest van het jaar zie je ze niet

beetje toevallig niet???

maar hier jagen ze eigenlijk meer op me PA })

die rijd nml met 180 }) over de hoofdweg op ze motor


enne

wat degrees zegt bevestig jij en dan zeg je dat hij puberaal gedrag vertoont
 
Ik bevestig niks, ik laat hem zien dat die er totaal naast zit.

De looptijd is een jaar, en in de jaar kan elke idioot de 200 halen, als die al 1 bekeuring doet per dag, en sommige ( noobs ) denken dat een agent per dag 30 moet halen om aan het einde van het jaar de totale aantal te kunnen halen :rolleyes:

En daar zit hem de fout, ze hoefen niet achter 40 scooters of whatever te zitten per dag :rolleyes:
 
suzuki-kat said:
Ik bevestig niks, ik laat hem zien dat die er totaal naast zit.

De looptijd is een jaar, en in de jaar kan elke idioot de 200 halen, als die al 1 bekeuring doet per dag, en sommige ( noobs ) denken dat een agent per dag 30 moet halen om aan het einde van het jaar de totale aantal te kunnen halen :rolleyes:

En daar zit hem de fout, ze hoefen niet achter 40 scooters of whatever te zitten per dag :rolleyes:


owww op die fiets

jij ziet periode als maand of kwartaal oid

ik zie periode als jaar (op school is 1 periode 1 jaar)
 
scoop643 said:
rare school... periode is naar mijn idee niet vastgesteld.
Je kan een periode ook zien als 3 maanden, 4 periode's is 1 jaar....


ja ehh een schoolperiode duurt 1 jaar
eerst 2 schoolperioden van 1jaar per periode dan een stageperiode 1/2 jaar dan schoolperiode 1jaar dan stage periode 1/2 jaar

1/2=0,5

is vaag

bij me buurjonge op school heet het semester
bij me broertje schooljaar



maarem kan je nou als je van je scoot getrapt word en je breekt je been de kosten van je handycap verhalen op de pliezie

dwz zetten ingipsen rolstoel cq krukken taxi om naar school te gaan en dat soort dingen

lijkt mij beetje krom om dat zelf te moeten betalen
 
het mes snijd gewoon aan 2 kanten, je weet dat je fout zit en toch voer je op, 40 is ook geen snelheid, ik reed vaak over autowegen enzo, lekker met het verkeer meee, afstand houden geen probleem, lekker veilig, op overzichtelijke wegen knallen, in het dorp lekker rustig aan..

je kan gewoon problemen verwachten, en de 1 is miss een moraalridder maar die heeeft wel gewoon gelijk want je zit fout, de ander crosst er vandoor een heeft gewoon geen zin om 10 dagen voor jan lul te werken terwijl hij in feite niemand in gevaar brengt, als er iets gevaarlijk is is het juist wel die dwaze achtervolgings acties..

edit: en dat gelul van al rij je iemand kapot en je kan je hele leven betalen vind ik ook maar dom, als je verstandig bent rij je zo dat die kans nihil is, ja die is er altijd ook al rij je netjes maximum snelheid. Dat is gewoon echt een politie argument om hun rollerbankje goed te praten, beter komen ze meet wat knappe wetten waar iedereen mee kan leeven en gaan zij iemand anders pesten ofzo
 
rs-ruud said:
als je verstandig bent rij je zo dat die kans nihil is
't Ging hier neem ik aan nogsteeds over doorrijden? Zo ja ga jij eens in een achtervolging zo rijden dat je niemand maar dan ook egt niemand in gevaar kan brengen, en dan ook nog die agent achter je houd (en kwijt raakt).. lukt je dat dan OF je woont in een boerengat OF je moet egt aan grote races gaan doen oid.
 
frank said:
maarem kan je nou als je van je scoot getrapt word en je breekt je been de kosten van je handycap verhalen op de pliezie

dwz zetten ingipsen rolstoel cq krukken taxi om naar school te gaan en dat soort dingen

lijkt mij beetje krom om dat zelf te moeten betalen


lijkt mij een beetje krom dat je gaat vluchten.

maar licht eraan als de agent je er af trapt zonder grote reden, kan je het verhalen, anders niet. Dan moet je het via verzekering volgens mij spelen, als zij het überhaupt vergoeden.
 
Back
Top