Again: *Beste afstelling/tunen SF2 LC*

freewilly16

Sf2>banaan
Hallo allemaal,

K heb net allemaal onderdelen op mij scooter gezet die eindelijk binnen waren9||6. Nu was mijn vraag wat ik er nog meer aan kon doen en welke trek + druk veertjes en wat voor rollertjes ik moet hebben. Ik wil hem namelijk goed laten trekken, snelheid maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Als het maar 45+ is XD

Mijn setup:

  • std blok (50cc)
  • Uitlaar: Gianelli Silencer
  • 17.5mm carb (dell'orto)
  • std druk + trekveertjes
  • std rollen
  • Powerfilter (S6)
  • Power 1 race riem (of zoiets:*D)
Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van scooters dus als ik wat vergeten ben: 'tell me if i'm wrong XD'
Ik hoop graag een reactie.:):)
 
Advertisement - register to remove this

idd , std filter erop , en verder is de afstellen ABSOLUUT NIET te zeggen..

dus koop een aantal setjes rollen , aantal setjes trekveren en een paar sproeiers en ga het testen...

nogmaals , niemand kan jou vertellen wat erin moet..

bovendien is een 17,5mm overbodig , met een std carb loopt ie net zo goed en is ook nog makkelijker af te stellen en alles past origineel.

en in een std carb met std luchtfilter kun je gewoon 54 in zetten en klaar , mits alles std is.

in een Peugeot met std cilinder en andere uitlaat hoeft geen andere drukveer btw.

verder kun je in een peugeot het beste een std of imitatie std v-snaar gebruiken.

op een Peugeot is het nergens voor nodig om allerlei poespas op te zetten..
 
Sorry voor de late reactie, :(:(

dus het is het beste als ik hem standaard laat? (heb ff wat research gedaan op het internet) En ik heb gekeken voor al die andere dingen, zoals malossi gele drukveer en omega zilver trekveertjes. Verder heb ik een dr70 eronder gezet en rollertjes gekocht maar ik hoorde dat peugeot van zichzelf hele zware rollen heeft?...:O heb setje van Stage-6 6.5 t.m 9.5gr.

En nu heb ik nog een probleem erbij:S ik kan mijn scooter niet meer starten, langs de bougie loopt namelijk lucht weg.. terwijl ik hem toch goed aan draai, zou het kunnen komen dat hij dan te weinig compressie krijgt (koppakking stuk?) en dat hij dan niet start?

P.s. Ik zoek nog een zip 2000 snor tegen een redelijke prijs, iemand (A)?XD
 
Last edited:
Back
Top