Afvoeren Speedfight 3

Laantje

New Member
Beste mensen,

Ik heb een half jaartje terug een tweede-hands scootertje gekocht. Deze reed max precies 55 km/u. Toen ik vervolgens een keer over een kei op de weg racede, was mijn band kapot. Deze voor een belachelijke prijs (112,50) bij een fietsenwinkel gerepareerd. Tot mijn verbazing ging de scooter vanaf dat moment niet meer harder dan 47 km/u. Nu irriteer ik mij daaraan en hoopte ik door de vario-ring te verwijderen ietsjes sneller te kunnen rijden.

Vario ring eruit gehaald bij een bekende kameraad, daar ligt hij momenteel ook nog maar hij woont niet dichtbij. Probleem is dat sinds de vario-ring eruit is, mijn scooter momenteel 80 km/u rijd. Ik wil geen boete en ik wil de varioring dus ook weer terug plaatsen. Is het mogelijk om de vario-ring dunner te maken of een dunnere vario ring te bestellen zodat mijn scooter weer ongeveer 55 loopt?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Als het een 2-takt is ? daar hoort een Varioplaat in , en GEEN Vario ring.

Google eens op Varioplaat /Peugeot,.... op You-tube kan je zien hoe je de Varioplaat aanpast (op snelheid).
 
Dan zal je toch aan de Varioring moeten ....

Ik wou dat mijn Speedfight 3 , 4-takt 80 km/u rijd. ( nu Max 77 op de klok , 8 Km Correctie... = 69 GPS).

Ben benieuwd hoe je dat bereikt heb.
 
Dan zal je toch aan de Varioring moeten ....

Ik wou dat mijn Speedfight 3 , 4-takt 80 km/u rijd. ( nu Max 77 op de klok , 8 Km Correctie... = 69 GPS).

Ben benieuwd hoe je dat bereikt heb.
Geen idee, vorige eigenaar zei wel dat hij er een beetje mee gesleuteld had.

Heb er zelf maar amper verstand van
 
Dan zal je toch aan de Varioring moeten ....

Ik wou dat mijn Speedfight 3 , 4-takt 80 km/u rijd. ( nu Max 77 op de klok , 8 Km Correctie... = 69 GPS).

Ben benieuwd hoe je dat bereikt heb.

Dat is naar mijn inziens eigenlijk snel zat.. Heb je al eens de 65cc kit geprobeerd?
 
Back
Top