Aftermarket krukas china gy6 22 tands

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet er iemand of dat er voor het gy6 china blok een 22tands aftermarket krukas is te vinden? ( Eentje van hogere kwaliteit)
Zie namelijk dat veel voor het oude type 16 tands word gemaakt.
 
Advertisement - register to remove this

je bedoeld ncy, maar dat spul is tegenwoordig amper nog in europa te verkrijgen, sinds revolution70 was gestopt met het verkopen van dat spul wat hij speciaal uit taiwan had geimporteerd.

Naraku heeft volgens mij alleen met 16 tandwiel.
 
je bedoeld ncy, maar dat spul is tegenwoordig amper nog in europa te verkrijgen, sinds revolution70 was gestopt met het verkopen van dat spul wat hij speciaal uit taiwan had geimporteerd.

Naraku heeft volgens mij alleen met 16 tandwiel.
je zou ook een 16 tands erin kunnen doen en dan je olie pomp tandwiel vervangen voor een anderen, dan werkt het gewoon, verder geen verschil in
Post automatically merged:

je bedoeld ncy, maar dat spul is tegenwoordig amper nog in europa te verkrijgen, sinds revolution70 was gestopt met het verkopen van dat spul wat hij speciaal uit taiwan had geimporteerd.

Naraku heeft volgens mij alleen met 16 tandwiel.
anders zou je deze kunnen nemen, van top racing, https://www.k-parts.nl/krukas-top-racing-gy6-kymco-50cc-4-takt-22-tands.html
Post automatically merged:

en je zou je carterhelft moeten vervangen voor een 16tands variant, de onstekings kant, als je hem om zou bouwen naar 16 tands
 
Last edited:
Maar als je een blok gaat opbouwen met een 22 tands oliepomp, dan heb je ook gewoon een 22tand krukas nodig..

Die top racing is overigens wel duur voor 172 euro.. Zou er zelf eerder ongeveer 80 euro voor uitgeven.
 
Maar als je een blok gaat opbouwen met een 22 tands oliepomp, dan heb je ook gewoon een 22tand krukas nodig..

Die top racing is overigens wel duur voor 172 euro.. Zou er zelf eerder ongeveer 80 euro voor uitgeven.
je bedoelt 16 tands? want je hebt all 22 tands neem ik aan, aftermarket spullen zijn nou eenmaal soms iets duurder lijkt me dan een chinees krukasje of iets orgineels, geloof dat de pomp het zelfde blijft, alleen de tandwiel die erop komt vervang je dan en je krukas natuurlijk en het carterhelft geloof ik, dit zou ik alleen doen als je echt geen 22 tands krukas kan vinden,
 
Niet wetende op welke werelddelen, onder welke licenties en met welke toleranties etcetc een gemaakt worden, velen komen uit China. En webshops verkopen deze online. Volgens mij zijn de lagers van belang, en zolang de lagers voor een x-aantal omwentelingen gemaakt zijn, geniet ik ervan!
Al begrijp ik dat voor de 1 kosten meewegen in aanschaf, bij een ander herkomst, of merk op de verpakking, of andere zaken.
Groet,
 
Back
Top