Afstelling

Voornaamnick

New Member
Vraagje over mijn afstelling
Heb een zip h20 met een
mallosi mhr replica cilinders
Std luchtfilter
een 17.5 cab
Pollini vario
Mallosi koppeling
Stage 6 r1200 en een yasuni r kevlar uitlaat
Wil graag weten met welke rollentjes en welke sproeier die het best loopt. Heb nu 5.5g rollentjes en 80 sproeier maar hij komt echt niet vooruit, toeren laat die toe maar gaat niet harder dan 10km
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier lijkt mij wat te klein voor een MHR replica 70cc.. Misschien meer rond de 86 proberen of zo.
En bij de standaard filter zoiezo de prop eruit halen. Anders beperk je de lucht inlaat teveel voor die 70cc.
En rolletjes kunnen denk ik nog wel 1 gram ongeveer lichter.

Dit is alleen een indicatie... Je zelf hem verder toch echt zelf moeten afstellen om te zien wat goed werkt en wat niet goed werkt. Trail and error dus.
 
Sproeier lijkt mij wat te klein voor een MHR replica 70cc.. Misschien meer rond de 86 proberen of zo.
En bij de standaard filter zoiezo de prop eruit halen. Anders beperk je de lucht inlaat teveel voor die 70cc.
En rolletjes kunnen denk ik nog wel 1 gram ongeveer lichter.

Dit is alleen een indicatie... Je zelf hem verder toch echt zelf moeten afstellen om te zien wat goed werkt en wat niet goed werkt. Trail and error dus.
Ja heb luchtfilter al aangepast, heb ook een mallosi power filter liggen maar zoals andere al zeggen is het niet ideaal voor woon werk verkeer echt veel power haal je er niet uit wel veel kabaal, thanks voor de schatting dan begin ik daar mee
 
Controleer de bougie eens, denk dat hij pik zwart is nou.. Misschien toch iets lager proberen. Je kan dat alleen zien als je het zelf controleerd.
 
Back
Top