Afstelling zip sp

S.h2o

New Member
Ik heb een zip sp h2o en het afstellrn van de sproeier lukt niet helemaal ik heb pas een Yasuni R eronder gelegd en toen begon ik problemen te krijgen met de sproeier ik had eerst een 84 erin en toen ben ik omhoog gegaan tot 96 daarna is die gestolen geweest en is die kapot gegaan en heb ik het blok gereviseerd toen kreeg die teveel benzine en werd de bougie constant zwart nu heb ik een sproeier 94 erin en word de bougie alsnog zwart en stottert die veel ik heb een dellortho 17,5 dr70 malossi MHR vario en een polini 3G race koppeling heeft iemand enig idee welke kant ik op moet met de sproeier?
 
Advertisement - register to remove this

Welke carburateur zit eronder? De originele.17.5mm van een SP? Dan zou ik rond de 80 erin doen en je luchtschroef paar slagen uitgedraaid. Want het stotteren is een prrrrrrrrrr zeg maar dat ik wel wil maar niet kan? Dat is teveel benzine of te weinig lucht
 
Weet je wat het is ... leuk dat er vragen komen , zeer welkom .
Echter de Info die er word gegeven is vaak mager of niet kompleet , dus vaak ... is het gissen wat het is , en wat het is . kan zijn .
 
Welke carburateur zit eronder? De originele.17.5mm van een SP? Dan zou ik rond de 80 erin doen en je luchtschroef paar slagen uitgedraaid. Want het stotteren is een prrrrrrrrrr zeg maar dat ik wel wil maar niet kan? Dat is teveel benzine of te weinig lucht
Er zit een orginele 17,5 dellortho onder en een orginele luchtfilter met malossi element het is inderdaad het gestotter van wil wel maar kan niet en is 80 niet een beetje klein met Yasuni R en 70cc?
Post automatically merged:

Sproeier is ook afhankelijk van wel of geen Powahh Filtaahhhh
Hij heeft een orginele luchtfilter met malossi element erin
 
80 kan best, maar je zou ff het luchtschroefje helemaal in moeten draaien. Vervolgens 1.5 slag uitdraaien. Dan starten en steeds langzaam wat uitdraaien tot je hoort dat je meer toeren draait. Zal klein verschil in toeren zijn hoor. En nee ik bedoel niet je stationairschroef
 
Back
Top