Afstelling zip 2t 50cc (piaggio) leovince sp3 met prop

Lorenzo P

Active Member
Beste forum leden,

Ik heb nu een standaard piaggio zip 2t geel kenteken met 6,3 gram rollen en sproeier 76 17,5mm carb dollerto en verder is de vario compleet zoals van de fabriek.

Maar op het moment dat ik de scooter start en weg wil rijden maakt niet uit of die warm of koud is houd die heel erg in en daarna schiet die langzaam door naar de 50 teller. Het lijkt alsof die verzuipt door de grote sproeier.

Zou iemand alsjeblieft weten wat ik nu het beste kan doen want ik moet de rollen afstellen met een leovince sp3 uitlaat die begrensd is met de prop.
en sproeier 60 neem ik aan aangezien standaard 53 is maar ik ietsjes groter zou moeten.
 
Advertisement - register to remove this

Waarom een andere sproeier als je toch met de prop rondrijd? Dan zou het aan vermogen niets tot weinig veranderen tegenover de standaard uitlaat? Of zeg ik nu wat geks?
 
prop eruit halen of een andere uitlaat eronder hangen.

Leovince sp3 is wel zo ontworpen dat het als expensie vat dient.. Met prop gaat het nooit goed lopen.
 
prop eruit halen of een andere uitlaat eronder hangen.

Leovince sp3 is wel zo ontworpen dat het als expensie vat dient.. Met prop gaat het nooit goed lopen.
ik heb de standaard uitlaat ook nog wel liggen
met prop alles
Post automatically merged:

Waarom een andere sproeier als je toch met de prop rondrijd? Dan zou het aan vermogen niets tot weinig veranderen tegenover de standaard uitlaat? Of zeg ik nu wat geks?
klopt misschien is het beter voor mij om de standaard uitlaat terug te zetten
 
Back
Top