Afstelling Vespa 80cc malossi

Ik heb een 2017 Vespa 4t 2v 80cc met een nokkenas van naraku en malossi multivar met 7,5 gram rollen en malossi torque driver met 82 sproeier witte drukveer en standaard trekveren weet iemand een goeie afstelling waardoor ik harder loop en een goeie optrek heb ?
 
Advertisement - register to remove this

Volgensmij gaat je Vespa al hard zat, en opvoeren is op eigen risico.
In het andere draadje van jou werd al aangeraden om zwaardere rolletjes te gebruiken.

ik persoonlijk vind de hoofdsproeier nog aan de magere kant, probeer eens 84 of 86 of misschien zelfs groter, en controleer je bougie na een lange tijd vol gas te hebben gereden.
 
Volgensmij gaat je Vespa al hard zat, en opvoeren is op eigen risico.
In het andere draadje van jou werd al aangeraden om zwaardere rolletjes te gebruiken.

ik persoonlijk vind de hoofdsproeier nog aan de magere kant, probeer eens 84 of 86 of misschien zelfs groter, en controleer je bougie na een lange tijd vol gas te hebben gereden.
Ja op me andere is dat al aangeraden ik had het gezien word morgen al erin gedaan maar miss weet iemand een goeie afstelling daar voor ja is 82 aan de magere kant nog ? Hoezo zou ik me bougie moet controleren na een tijd vol gas te hebben gereden ?
 
Ohhh zooo nee heb er niet echt verstand van de bougie enzo maar thxx ga er direct naar kijken
Wat je kan doen is de malossi torque driver in je setup zetten en 6,5gr rollen erin doen. als 6,5 niet is moet je 6,0gr doen, 9/10 keer is 6,5gr wel goed dan. Dan trek je wel een stuk harder op top ong 2-5km/h hoger max
 
Back
Top