afstelling scooter

lineo46

Booster NG
hoi,
ik heb een volledig originele runner dd, piemel nog aan uitlaat (laat ik erop, heb hier nog een metal liggen, die komt er na de winter op), prop nog in luchtfilter (ook na de winter eruit), weber 12mm (68 sproeier origineel, opnieuw afstellen met metal en prop weg), omega zilver trekveertjes.

1)met originele vario (5.4gr rollen waarschijnlijk) en ring in vario, origineel drukveer, trekt mijn scoot redelijk. toeren: veel, ietsje minder, op top meer (door ring veel toeren op top en iets te zware rollen omdat hij even minder toeren maakt).

2)nu heb ik er de malossi 19*15.5 mm vario, (zelfde rollen als in origineel koppeling, 5.4gr waarschijnlijk.), origineel drukveer. toeren: veel toeren, ietsje minder en zo gaat hij constant naar de top.

in het eerste geval trekt mijn scoot beter dan in het 2de geval, hij gaat wel heel constant in het 2de geval, maar hij trekt niet snel door naar de top. Wat moet ik doen ?
 
Advertisement - register to remove this

heb geprobeert, beste afstelling is: rode drukveer malossi (heb geen gele), 5gr. rollen, origineel vario (geen ring). Trekt in begin redelijk, en dan iesje minder, maar er is geen toeren verschil.

met malossi vario gaat het slechter, mja, ik wil terug 70cc
 
Back
Top